Amerikának nagyon kell a Dodge SRT Hellcatek 717 lóereje
A Dodge nem győz eleget gyártani a 717 lóerős Hellcat V8-asból
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Amerikában csökkenő tendenciát mutatnak az üzemanyagárak, így nem csoda, hogy sláger lett a világ legerősebb izomautóiból. 717 lóerősek.
A Fiat-Chrysler amerikai részlege könnyebb helyzetben van, mint az európai. A Dodge-nál például nagyon betalált az izomautó kínálat felfejlesztése. Az amerikai vásárlóknak ma is kellenek a nagy dög V8-as motorok, a rotyogó hang, a mozdonnyi nyomaték és a feleslegesen sok lóerő. A Dodge ebben ma a legjobb, a Charger szedán és a Challenger kupé SRT Hellcat változatai 717 lóerőt és 880 Nm nyomatékot szabadítanak az útra.
Mivel a márkásabb sportkocsikhoz viszonyítva nem drágák, és a kinti benzinár is kedvező, így a V8-asok nagyon fogynak. Konkrétan akkora rájuk az igény, hogy a tavaly eladott 4 ezer egység után a mexikói Saltillo üzem még több ilyen erőforrást kell gyártson. Már másodszorra emelik a termelést, a tavaly eladott összesen 88 ezer Dodge izomautó után azt remélik idén átlépheti a százezres küszöböt a két modell együttes értékesítése.
nem letezik gyari 717 pacis. a dodge 2016ban is „csak” 707 loeros autokat gyart. nemtudom hol olvastad hogy 717.
Szívesen összeereszteném a Tesla Model X-el.
Az átlag munkás Chrysler Sebringben, Dodge Neonban, Toyota Corollában nyomul, nem V6-os SUV-okban. Hacsak nem olyan „munkásokra” gondolsz, mint nálunk a nem idén nyáron lebarnult bodzaszedők.
Nem konkurensről beszéltem, legközelebb olvass figyelmesebben.
Pár hónapja amúgy egy TC-tesztben volt a legújabb Mustang, Winkler is azon röhögött, hogy a belső anyagai nagyjából egy Dacia színvonalán vannak.
Nekem mások a tapasztalataim, de akikkel eddig beszéltem, azoknak is…
Persze biztos mindenkit elkapnak sőt az összes videoban szereplőt 😀 Amerikában sem kapnak el mindenkit ahogy itt sem. Szóval azt nekem ne mondja senki, hogy ott lassan mennek…
Mehet , ahogy bír , amíg a lesben álló sheriff utána nem ered….
Nem mennek kint gyorsan mi? Azért van fent annyi amerikai video a youtubon, ahol 250 felett repesztenek 😀
Amúgy meg egy csomó olyan elhagyatott útszakasz van, ahol több 100 km-en keresztül semmi nincs csak kb puszta a kutya nem nézi ott ki mennyit megy…
És nem hőbörögsz a traffipaxok itthoni beszerzése miatt sem. :-DDD
Lassabban járnak, ráadásul a rendőr sokkal hamarabb, sokkal kisebb dolgokért megfog, mint itthon. Rendőrállam. Totálisan értelmetlen kint az erős autó. Kint bőven elvoltam 130 lóval, itthon a 180-at is kihasználom.
Nem találtad ki.
Hát azért én nem sajnálom az átlag munkást mert V6os Full size SUVokban nyomulnak a Pony carok helyett…
Mondj egy konkurenset ami harmadennyibe kerül, akkor megléjuk hogy igényesebb-e. Könnyítésül nem kell 700LE, elég az 500 lóerő is.
Kitalálom ott is flottát igazgattál az amerikai hadiflottát igaz. :))))
Maximum a játszótér mellett beültél egy Hyundai Tucsonba és azt hitted hogy az arizonai Tucsonban vagy.
:)))
Sőt felfutottál a Pikes Peak-en is a kicsi turboval igaz.
Elmondom ott is az idióták rohannak az autópályán, főleg a külföldi idióták amíg a rendőrök le nem kapcsolják őket.
Összekeversz. Ha nem közlekedtem volna ott, akkor nem írtam volna ezt. Pont azért írtam, mert szerencsémre volt alkalmam egy évig.
[i]Mérföldben.
Egyáltalán nem mennek lassan az USA-ban. Simán tolják az autópályán, van is baleset bőven.[/i]
Akkor te még nem közlekedtél az Egyesült Államokban…
[i]„…arrafelé 70-80-nal cirkálnak még az autópályákon is.” [/i]
Mérföldben.
Egyáltalán nem mennek lassan az USA-ban. Simán tolják az autópályán, van is baleset bőven.
[i]„egy harmadennyibe kerülő európai, japán vagy koreai igényesebben és minőségibb anyagokból van összerakva.”[/i]
Attól függ melyik? Az átlag amerikainak az autó egy autó, nem pedig szobor. Viszont az a tény, hogy rengeteg öreg autójuk van, úgy tűnik, hogy valahogy az állagukat meg tudják tartani.
Értem, de ha azt néznénk hogy hol használja ki az ember, akkor a világ lakosságának jelentős részének elég lenne egy 1.2es suzuki. Mert az is tudja az átlagosan 130as autopálya tempót világszerte. 😀
[i]amcsiban jóval több a fizetés[/i]
Már ahol… Elmúltak már a ’60-as évek. Ott sem az átlag munkásosztály veszi ezeket a dögöket.
Egyébként ha a 700 lóerőt nézzük, valóban nem túl drága, az már más kérdés, hogy hol használod ki, pláne hogy arrafelé 70-80-nal cirkálnak még az autópályákon is.
Viszont élek a gyanúval, hogy ahogy a többi amerikainál úgy ennél is, egy harmadennyibe kerülő európai, japán vagy koreai igényesebben és minőségibb anyagokból van összerakva.
14 millióért egy 700 lovas szedán szerintem se drága. Főleg ha úgy gondolkodik az ember hogy amcsiban jóval több a fizetés, és jóval olcsóbb a benzin. Az ott élőknek ez egyáltalán nem egy eget rengető kiadás.