Amerikai izomautó 4 hengerrel? Ezt is megértük
Európába 2,3 literes motorral jön az új Ford Mustang
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az ikonikus Ford Mustang európai alapmotorja 2,3 literes 4 hengeres és turbós lesz úgy 300 lóerővel. Sőt, állítólag a nagy vízen túl is kínálják majd EcoBoostként.
De legalább kapható lesz Európában, kisebb lehet a súlya, nem fog annyit zabálni, és vélhetően az ára is kedvezőbben alakulhat - érvelhetnek a V8-at nem hiányolók és a Ford illetékesei, és persze nekik is igazuk van. Mindamellett V6-os és V8-as motorok is maradnak a kínálatban, úgyhogy mindenki örülhet.
Elnézést az általánosításért, bocsánat! Én személy szerint sok ilyet látok ezért mondtam, de remélem, hogy nem veszi mindenki magára. A Swift-es gyerek nem fog arcoskodni (legalább is szerintem). Nem, nem irigységből mondom, de tök jó volt látni, mikor el ment egy igazi amerikai Mustang és lehetett messziről hallani a V8 ill. a S6 hangját, és ezután???….
Azokból a régi jó dolgokból már semmi sem maradt…??? ( a chio chipsen kívül)
Igaz ami igaz, a Mustang nevet már évtizedek óta gyalázta a Ford, az ötödik generáció lett ismét sikeres, mivel visszanyúltak az első formatervéhez. Az irigység nem értem hogy jön ide.
Kérdezem, most nincs tönkre téve az ikon? Létezett ugye a 3. generációs Mustang a 8Oas években harmat gyenge motorral, mégis ikon az ikon. Nem az irigység szól belőled véletlenül, hogy más is hozzájuthat?
Kikérem magamnak a hármas BMW-s jelzőt, mint mindenben, itt is vannak szint alatti emberek vagy pénz vagy igényesség miatt, de ennyi erővel a swift, meg ezer másik is lehet „hülye gyerek ” autó…:)
Ezzel csak azt fogják elérni, hogy tönkre teszik ezt az ikont. Mert ami ritka és jó, azt megbecsülik az emberek, most majd itthon a sok kis felvágós majom, ezzel fog jampizni a városban, az olcsó és nudli motoros Mustangal. Arra a sorsa fog jutni, mint itthon a 3-as BMW (hülye gyerek autó) olcsó, erős és az üzemanyagot, meg majd apa.
A vicc az ennek a kocsinak az interiörje V8 ide vagy oda. Szebbet sz@rok aztán 1O millió forint fölött kérnek érte. Ha megfelelő lesz a súlycsökkentés, egy jó futóművel meg váltó kiosztással körbeautózza a V8as csodákat, mert nem csak az egyenesben kell gyorsnak lenni.
A V8-at csak akkor érti meg valaki, ha már érezte a különbséget!
Semmihez nem hasonlítható, V8 maga a nyomaték, már alapjáraton érezni az erőt!
Egy turbó motor sosem fog úgy viselkedni mint egy V8, nem véletlenül lett legenda!
Lehet készül majd 1,6 CR TDi is, az lesz ám igazán vicces!:))
Lehet erős egy négy hengeres turbo de sosem lesz olyan érzés mint a V8… plusz egy jó V8 a nagy nyomaték miatt izmos belsőséget kap, ez a kis EU szabványos mustang talán a kovácsolt dugattyúkig sem jut el hiába turbo…
Egyébként aki akkor már élt, az a 80-as években megélte a 2.3 turbo Mustangokat. Volt olyan modellév, amikor a sornégyes erősebb volt mint a V8.
Szerintem nincs ezzel semmi gond, ha a többi motor is megmarad. Végre valami európai jellegű hátsókerekes Ford, bár az tényleg nem túl szerencsés, hogy Mustangnak hívják. Kicsit átszabva, Capri néven tarolna.
Olyan égő lesz, mint egy 50 cm3-es csopper. Nincs baj a turbós négyhengeresekkel, de egy ilyen autóba V8 való. Ha nem azt raknak bele, ne hívják Mustangnak. Lehetne mondjuk Pony. 🙂
Haha! Jó vicc… 2,3-as motor simán lehetne V6 vagy sor6 is, mégse egy unalmas sor4 szólna benne…