Amerikában szemét, az oroszoknál újjáépül a borult Lexus

Új autókat épít egy orosz lakatos a totálkárosokból

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem kérdés, művészet amit az orosz Arthur Tussik végez a sokszor ropira tört autókkal. Most „csak” egy borult Lexus a páciens, ami egyenesen Kaliforniából esett a húzópadjára.


Arthur Tussik munkáját már egyszer megcsodálhattuk, akkor egy hátba vágott 7-es BMW-n cserélte ki a komplett hátsó részt. Munkáját viszont nem csak hébe-hóba osztja meg az online világgal, minden megbízását részletesen dokumentálja, így YouTube csatornáján csodás videókat találhatunk. Most a legfrissebbet járnánk kicsit körbe, egy Lexus NX került a műhelyébe, kalandos történettel a háta mögött és sokatmondó sérülésekkel az oldalán.
Hirdetés

Az NX-et Kaliforniában tulajdonképpen totálkárosként hirdették, alkatrésznek még jó lehetett volna, ez Arthurnak felhívás volt keringőre. A sérüléseket fedő rozsdából kiindulva néhány hónapot állhatott egy telepen, miután áthajózták, persze, kellett hozzá szerezni jó pár alkatrészt. Kis kalapálás itt, egy kis húzás ott, nagyjából meg is voltak a fix pontok, így már lekaphatta a sérült borításokat, amikből használt újat és bontottat is, mint például az ajtók, a motorháztető és a sárvédő. A végeredmény majdnem tökéletes, de azért a vonalakat érdemes követni a kész autó oldalán, nem mindenhol értünk velük egyet. Ahogy azzal sem, hogy például biztonság szempontjából elég-e kihúzni az első nyúlványt, ahelyett, hogy kicserélné? Mindenesetre összerakta, munkáját tisztességesen elvégezte, de utcára nem engednénk a Lexust.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

8 thoughts on “Amerikában szemét, az oroszoknál újjáépül a borult Lexus

  • 2017.10.27. at 19:17
    Permalink

    Elnézést kérek, felületesen haladtam végig a cikken, de most megtaláltam a kulcsmondatot: „Ahogy azzal sem, hogy például biztonság szempontjából elég-e kihúzni az első nyúlványt, ahelyett, hogy kicserélné? Mindenesetre összerakta, munkáját tisztességesen elvégezte, de utcára nem engednénk a Lexust.”

  • 2017.10.27. at 19:17
    Permalink

    Művészet?! Nem hinném, hogy bármikor is beleülnék egy olyan „autóba”, amin orrba-szájba húzgálták a húzatópadon, majd CO-val hegeszt(g)ették a váznyúlványokat, vagy az egyéb acéltartartalmú elemeket, melyeknél köztudott, hogy csak ponthegesztéssel lehet cserélni és nincs részelem csere! Vannak fogások, amiket el lehet tanulni tőle, de mellőzzük a művészet kifejezést, mert ez korántsem az! Tussik „Úr”-nak talán haladnia kellene a korral, ugyanis a mai autók kissé „edzettebbek”, mint az elődeik, a riporter „Úr”-nak pedig nem ártana tájékozódnia, mielőtt ekkora marhaságot leír, mert a hülyeség sajnos hatványozottan terjed!
    Üdvözlettel:
    Kiss Sándor

Vélemény, hozzászólás?