A jármű külsejét szerintem egy szóval elég jellemezni: "Amerika"
Főleg az adatokkal a képben tűnik igazán komolynak a probléma, az elektromos szuperpickup ugyanis 1000 lóerő és 15 592 newtonméteres nyomaték leadására képes. Ehhez képest keveslik a vásárlók a SUV változat 830 lóerős adatát, még akkor is, ha a nyomaték ugyanannyi marad.
Erre reagálva Al Oppenheiser, a Hummer EV főmérnöke a Muscle Cars & Trucks-nak elmondta, hogy mindez miért van így. Nem csak a hajtáslánc számaiban van ugyanis eltérés, hanem a méretekben is: a tengelytáv 23, a teljes hossz pedig 51 centivel kevesebb. Emiatt a SUV változat alá - bár ugyanúgy a GM Ultium modular platform az alap - kisebb akkucsomag jut. Oppenheiser egyszerűen vezette le a továbbiakat:
"A kevesebb elektron pedig kevesebb erőt jelent."
A "rövidebb" változat sem lett rövid a maga 4,99 méterével, pont ahogy a "gyengébb" hajtáslánc sem gyenge a maga 830 lóerős teljesítményével
A platform egyébként lehetővé tette volna, hogy ugyanakkora akkumulátort kapjon az SUV is, de ekkor vagy a rövidebb tengelytávval járó jobb kezelhetőség és fordulókör esett volna áldozatul, vagy a sík padlónak kellett volna búcsút inteni. Oppenheiser hozzátette:
"Őszintén nem sajnáljuk, hogy csak 830 lóerős a végeredmény. Nem kérünk elnézést olyan szám miatt, amit nem sok belső égésű motor tud produkálni."
Bent is hasonlóan szögletes és férfias, mégis modern látvány tárul elénk
Állítása szerint a technológia fejlődésével gyarapodhat a teljesítmény a későbbiekben, de az sem változtat majd az arányokon, ugyanis a pickup változat is megkapja majd ugyanazokat a fejlesztéseket.