Alumíniumból frissült a Porsche Boxster
Megérkezett a Porsche Boxster harmadik generációja
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A rövidesen szintén gyártásba kerülő 918 Spyder stílusjegyeivel frissült a Porsche kis roadstere, a Boxster.
1996-os megjelenése óta most alakul át másodszorra a Porsche kis roadstere, tehát a képeken a harmadik generációs változat látható.
A most bemutatott autót dióhéjban könnyebb, immár alumíniumból épített karosszéria, közvetlen befecskendezéses hathengeres boxermotorok és az előző autó formatervének továbbfejlesztett, frissített alapja jellemzi. Rövidebbek lettek az első és hátsó túlnyúlások, előrébb került a szélvédő, s ettől az egész autó laposabb lett, míg a farrészt a 918 Spyder tanulmány stílusában szabták át. Az utastérben nagy képernyő köré szerveződik a középkonzol, a váltókar környékén pedig megjelent az új 911-esből és Panamerából ismerős gomberdő.
A tengely- és a nyomtávok egyaránt nőttek, azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az alumínium karosszériának köszönhetően mennyit csökkent a Boxster tömege. Motorok tekintetében egyelőre nincs hír a régóta lebegtetett négyhengeres megjelenéséről, viszont a két boxer immár közvetlen befecskendezéses. Az alapmodellben 2,7 literessel váltják a korább 2,9-est, mely kisebb hengerűrtatalma ellenére tíz lóerővel erősebb, 265 lovas. Ennek köszönhetően a korábbi 5,8 másodperces 0-100 km/h-s adat egy tizeddel jobb lett.
A Boxster S továbbra is 3,4 literes hathengeres boxerrel jön, 310 helyett 315 lóerővel: az új modell 5,2 helyett kerek 5 másodperc alatt van százon. Alapkiépítésben hatfokozatú kéziváltóval érkezik, de felárért lehetőség van a hétfokozatú dupla kuplungos PDK megrendelésére. Bár erősebbek és gyorsabbak elődjeiknél, takarékosabbak is lettek, a Boxster európai vegyes ciklus szerint 8 litert fogyaszt átlagban 100 km-en.
Európában tavasztól lesz kapható az új Boxster, melyhez számtalan egyéb opció között például részlegesen önzáró hátsó differenciálmű is kapható lesz.
A most bemutatott autót dióhéjban könnyebb, immár alumíniumból épített karosszéria, közvetlen befecskendezéses hathengeres boxermotorok és az előző autó formatervének továbbfejlesztett, frissített alapja jellemzi. Rövidebbek lettek az első és hátsó túlnyúlások, előrébb került a szélvédő, s ettől az egész autó laposabb lett, míg a farrészt a 918 Spyder tanulmány stílusában szabták át. Az utastérben nagy képernyő köré szerveződik a középkonzol, a váltókar környékén pedig megjelent az új 911-esből és Panamerából ismerős gomberdő.
A tengely- és a nyomtávok egyaránt nőttek, azt egyelőre nem lehet tudni, hogy az alumínium karosszériának köszönhetően mennyit csökkent a Boxster tömege. Motorok tekintetében egyelőre nincs hír a régóta lebegtetett négyhengeres megjelenéséről, viszont a két boxer immár közvetlen befecskendezéses. Az alapmodellben 2,7 literessel váltják a korább 2,9-est, mely kisebb hengerűrtatalma ellenére tíz lóerővel erősebb, 265 lovas. Ennek köszönhetően a korábbi 5,8 másodperces 0-100 km/h-s adat egy tizeddel jobb lett.
A Boxster S továbbra is 3,4 literes hathengeres boxerrel jön, 310 helyett 315 lóerővel: az új modell 5,2 helyett kerek 5 másodperc alatt van százon. Alapkiépítésben hatfokozatú kéziváltóval érkezik, de felárért lehetőség van a hétfokozatú dupla kuplungos PDK megrendelésére. Bár erősebbek és gyorsabbak elődjeiknél, takarékosabbak is lettek, a Boxster európai vegyes ciklus szerint 8 litert fogyaszt átlagban 100 km-en.
Európában tavasztól lesz kapható az új Boxster, melyhez számtalan egyéb opció között például részlegesen önzáró hátsó differenciálmű is kapható lesz.
Sokkal komolyabban néz ki, mint az előd, főleg elölről.
Hátulról annyira nem jön be, legalábbis nekem.
Nagyon sok apró dolgon változtattak..és nagyon szép lett az autó..ez az aranymetál szín nekem nagyon bejön..!!