Csillogás helyett morcosságot sugárzó, sötét bevonatot kapott a hatalmas hűtőmaszk
22 colos felnikkel meglehetősen masszív kiállást mutat a Hofele Design SR 8
Már tudhatók az első hivatalos információk az Audi
S-sorozatú új zászlóshajójáról, az A8 alapú S8-ról, amely alapjait tekintve ugyanazzal a 4,0 literes, biturbó V8-as TFSI erőforrással érkezik 2012 nyarán, mint amelyik a Bentley modelljeibe is bekerül. A négykarikások 520 lóerővel mozgatják a külsőleg és belsőleg egyaránt sportosabb húrokat pengető presztízsautójukat, és olyan innovatív trükköket is bevetnek a gazdaságosság, illetve ezzel párhuzamosan a környezetvédelem érdekében, mint a hengerlekapcsolás - a vezérlő elektronika négy hengert, menethelyzettől függően lekapcsol. Az eredmény meggyőző, a 10,2 literes vegyes fogyasztás dicséretes egy ilyen nagy teljesítményű járműtől.
Akinek dízel A8-asa van, szintén kérheti a komplett tuning-programot, mely által a V8-as TDI plusz 50 lóerővel izmosodik
Sportosabb A8 azonban nem csak a gyárból rendelhető, sok tuningcég foglalkozik az alapmodellek "felhúzásával", például a német Hofele Design. Az Audi RS jelzéseire ügyesen hajazó SR 8 új lökhárítókkal, méhsejt mintázatú légbeömlőkkel, hátul diffúzoros megoldással, négy kipufogóvégződéssel gazdagodott, és csillogó krómozás helyett sötét tónusban pompázik a single frame hűtőmaszk. A tükörházak és a hátsó kiegészítők (diffúzor, légterelő) opcionálisan szénszálas műanyagból is készülhetnek. Az utastérben kétszínű, kontrasztos tűzéssel díszített bőrkárpit, helyenként pedig Alcantara betétek találhatók. Motorok tekintetében a gyári 4,2 literes, V8-as benzines egység 372, a V8-as TDI dízel pedig 350 lóerőt tud, és ezeknél a Hofele specialistái egységesen 390 lóerőre emelik a teljesítmény maximumát. A futómű különlegessége a 70 km/órától aktív automatikusan süllyesztés, míg a könnyűfém felnik vonatkozásában 20, 21 és 22 colos méret közül választhat a tulajdonos.