Állítólag nem csak versenycélokra, hanem sorozatgyártásúként is készül majd az NSX-ből hibridhajtás nélküli benzines, tisztán elektromos, roadster és akár Type R kivitel is
Estorilban autózott egy jót Fernando Alonso, a média néhány szerencsés képviselőjével, az új
Honda NSX-ben. Saját bevallása szerint élvezte, hogy nem egy versenyen vív csatát a másodpercekkel, hanem csak úgy saját - és mások örömére - kocsikázhat. Ráadásul éppen ott, ahol bő harminc éve Ayrton Senna aratta első sikerét a Formula-1-ben, aki a Honda NSX első generációjának fejlesztésében is közreműködött. A Honda új szupersportautója már rendelhető, az első példányok ősszel érkezhetnek az európai vevőkhöz. Akik kihagyják ezt a lehetőséget, azoknak az élményautózáson készült alábbi videót azért mindenképpen ajánljuk:
Alonso ábrázatát nézve eszembe jut, hogy a vonatsínhez kötözött ember mosolya nem feltétlenül őszinte. Látszik a videóban, hogy jól elvolt az NSX-szel, viszont a csapat Forma 1-es szereplése kívánnivalót hagy maga után. Abban a korban van már, amikor többen már a száguldó cirkuszból való kiszálláson gondolkoznak. Ron Dennis fáradhatatlanul bizonygatja, hogy türelem, az autó jó lesz, és utolérik a Mercedest, de azt sosem mondja, hogy mikor… Szerintem már csak a versenyzés szeretete tartja az F1-ben a jó öreg Nandót.