Alig mutatták be a Honda NSX-et, már hírbe hozták a Type R-t
A főtervező megerősítette, lesz Honda NSX Type R
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A show folytatódik és a pár napja bemutatott NSX körül nem áll meg az élet. A Type R változat tuti ellenfél a Ferrarinak és a Porschénak.
Az 550 lóerős összteljesítményűre ígért, alig pár napja világot látott Honda, avagy Acura NSX fenekén még meg sem száradt a vörös zománc, máris itt az újabb bomba hír: lesz Type R változata. A rajongók újbóli tűzbe hozását Ted Klaus vezető mérnök követte el. Klaus a még most is tartó Detroiti Autószalonon mondta el az Auto Express számára, hogy a cég dolgozik már a még potensebb NSX-en.
Hogy tényleg Type R lesz, vagy sem, arra nem fogadnánk, de az autórajongó körökben nem éppen rosszul csengő név jól is mutatna a felkeményített változaton. Hogy pontosan mi is lenne a felspécizett NSX ütőkártyája, még nem tudni. Erőben a még csak épp bemutatott alapkivitel is pariban lesz a Porsche 911 Turbóval, az Audi R8 V10-es változatával és a Ferrari 458 Italiával. A Type R valószínűleg még keményebb, akár pályázásra is élből alkalmas futóművet, meg persze erősebb motort kaphat.
Az NSX-ről annyit, hogy már most ezzel az 550 lóerővel megy olyat, mint a 458 Italia, vagy jobbat:)
Miért akkor melyik a csúcs?:)
Egyébkén a Porschekat is kedvelem, mint sok mást is. Valamint egy Porsche a hétköznapokban jobban használható, mint egy Ferrari.
A LaFerrari sem a csúcs a Ferrarik között.
Tévedés, attól még, hogy csinálnak olcsóbb és gyengébb autókat az erősebbek simán ellenfelei a Ferrariknak. A 911 Turbo-nak van egy S változata is az még gyorsabb. Szerintem a LaFerrarit inkább a Porsche 918 Spyderhez hasonlítsd. A tesztpályán jobb időt ment és ezért ellenfele nem is kicsit. Már a 80-as években is ellenfelek voltak. Az akkori csúcs Ferrari az F40 volt, de kevesen tudják, hogy a Porsche 959 még annál is gyorsabb volt:) Ha nem hiszed nézz utána. Félre értés ne essen szeretem a Ferrarikat is, de azért ne becsüld már le a Porsche autóit. Akik olyan autókat össze tudnak rakni, mint a 918-as azok bármelyik sportautónak lehetnek az ellenfelei ennyi…:)
Balage001: A Porsche NEM ellenfele a Ferrarinak. Pont. Ahogy Zold írta, “az egyik ott kezdődik, ahol a másik véget ér”. A legjobb Porschet hasonlítod össze a “legrosszabb” Ferrarival. Hasonlítsuk a legjobbat a legjobbal. 911 Turbo – LaFerrari.
Szóval, nem ellenfele a Porsche a Ferrarinak?:) Na és mi a helyzet a Porsche 911 Turboval? Azt nem néha hozzák csak ki 0-100 km/h 3.4 s, ha jól tudom a 458 Italia is ennyi alatt van százon.:)
Azért azt az apróságot tisztázzuk, “a” Porsche nem ellenfele “a” Ferrarinak. Ahogy “a'” BMW sem “a” Porschénak. Az egyik ott kezdődik ahol a másik véget ér.
Ha felhúzzák az NSX-et akkor kb oda érhet ahova a belépő Ferrarik, csak olcsóbb árért. Ugyanez a helyezt a Porschéval is, csak ők néha kihoznak szuper sportkocsit is Ferrari/Lambo árban.
Talán azért mert egy sima sportilumzin is megfutja az 550 LE-t, akár dízel motorral és annak nyomatékával is.
Nagyon szuper hír:)! Azt viszont nem értem, hogy mi értelme az 550 lóerőt még fokozni? Ez a gyárak közötti “farokméregetés” is csak felesleges erőforrásokat von el sokkal fontosabb (nagyobb hatásfokú motor, jobb akkumulátor, stb.) fejlesztések elől!