Biztosan nagy feltűnést keltene a kempingben, de célszerűbb inkább sátorban aludni, melybe akár az autóval is beállhatunk (Forrás: Motor1.com)
Az eladó kis Honda lakóautó a "kei car" kategóriába tartozik, mely autók maximális külső méretét, illetve az erőforrás nagyságát és teljesítményét törvények szabályozzák, cserébe alacsonyabb az utánuk fizetendő adó mértéke (Japánban). A Honda N kétféle teljesítménnyel került a szalonokba: az N360-ba 354 köbcentis léghűtéses motor került 31 lóerővel, az exportra készített N600-ast pedig egy 41 lovas 600 köbcentis blokk hajtotta. Az 1967 és 1972 között kínált pici Honda kétféle hosszal készült, a kisebb motorhoz 299 centis, a nagyobb erőforráshoz pedig 3,1 méternyi karosszéria járt. Az erősebb motorral szerelt példányok könnyűfém motorja (maximális fordulatszáma 9000/perc) akár 130 km/h-val is repítheti az 550 kilós Hondát.
Az N360/N600 1967-1972 között készült, automataváltó és napfénytető is kérhető volt hozzá, de létezett belőle áruszállító változat is (Forrás: Motor1.com)
Az eladósorba kerül N600 több szempontból is különleges, ugyanis gyárilag sem pickup, sem lakóautó nem készült a csepp Hondából. A tulajdonos sajnos nem készített fotókat a lakótérről, de az a külső méretek alapján is sejthető, hogy nem lehet túl komfortos a pihenés ebben a Hondában, valószínűleg csak magzatpózban kivitelezhető benne az alvás. Olyan extrákról, mint a konyha vagy a zuhanyzó, természetesen le kell mondani, de még a bejutás is nehezíti majd a leendő tulajdonos életét, ugyanis csak az ablakon keresztül lehet megközelíteni a lakórészt. Ha nem is egy jól használható lakóautóval, de egy mindenképp különleges modellel fog gazdagodni az, aki kifizeti érte a 850 dolláros árat.
Bejutni csak az ablakon lehet, az alvás magzatpózban kivitelezhető (Forrás: Motor1.com)