Álarcosok, avagy haszonjárművek a népszerű SUV modellekből

Személyautók orrát viselő haszongépjárműveket tervezett egy orosz srác, Nikita Aksyonov

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Milyenek lennének a kishaszonjárművek, ha a szabadidő-autók jellegzetes formatervével gyártanák őket? Most megérkezett a válasz!

Természetesen egyelőre csak virtuálisan alkotta meg a személyautók és a furgonok közös gyermekeit az önkéntes dizájner. A gyártók persze jelenleg is igyekeznek egyre inkább személyautósra szabni a kishaszonjárműveik megjelenését, azonban Aksyonov egy az egyben a már piacra dobott autók orrát illesztette rá az áruszállítókra. Most öt virtuális elképzelését mutatjuk meg. Három dobozos és kettő platós járművet.
Hirdetés
Kicsit sem meglepő, hogy az Alfa Romeo Stelvio QV arcát a Fiat Ducato testére illesztette. Vajon milyen lenne a valóságban egy ilyen jármű a Quadrifoglio V6-os, 510 lóerős motorjával?
Futurisztikus a BMW i Vision Dynamics koncepcióautó orrát és az aktuális Volkswagen Transportert ötvöző BMW Van. Tavaly a Frankfurti Autószalonon mutatták be a BMW i Vision Dynamics tanulmányt, amelynek elektromos hajtásláncáról csak annyit lehet tudni, hogy 600 kilométeres hatótávolságot ígér, 200 kilométer/óra végsebességgel és négy másodperc alatti 0-100-as gyorsulással. A 600 kilométeres hatótávolság akár már alkalmas lehetne a városi fuvarozáshoz is, ezzel az orral pedig tuti kelendő lehetne egy BMW furgon.
Miért ne lehetne egy kis játékot vinni a munkába? Talán ez a kérdés merül fel legelőször a platós Minire nézve. A márka autói amúgy is egyre nagyobbak, simán elférne most már egy haszonjármű a palettán. A Ford Transit Connect vagy épp az alapokat adó Fiat Dobló kategóriája lehetne a Mini Countryman formatervével megáldott áruszállító vadászterepe.
Egy valódi pickup és egy platós kisteherautó keresztezésének tűnik a lentebb látható, Skoda Kodiaq orrú jármű. Ha egy kicsit meghosszabbítanák az autó frontrészét, akkor egy olyan pickup lehetne a végeredmény, amellyel bátran léphetne piacra a Škoda.
Az eleve látványos dizájnnal megrajzolt Trafic/Vivaro párosnak egyáltalán nincs szüksége arra, hogy még jobban feldobják, azonban az Outback frontjával igazán érdekes látványt nyújt, a szörfdeszka pedig régi bevált recept ahhoz, hogy bármilyen autó szabadidős jellegét hangsúlyozzák, így születhet - egyelőre képzeletben - az életmód-furgon.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?