A legtöbb létező helyen tesztelik az érkező terepes Porschét
Készül egy igazán vagány kiadás a Porsche első elektromos autójából. A Taycan Cross Turismo viszont nem csak egy körbeműanyagozott piperkőc városi autó lesz, a Porsche fejlesztői mindent megtesznek azért, hogy a terepes beütés tartalmazzon is valamit, ne csak annak tűnjön, a Porschénál az nem elég. A Cross Turismót ezért a legkülönfélébb helyeken tesztelik, és már 998 361 kilométert tettek meg eddig összesen a tesztpéldányokkal, valamint 325 órát töltött a karosszéria a szélcsatornában, ami egyelőre töredéke annak, amit a Taycan, annak finomhangolása összesen 1500 órát jelentett a szélcsatornában.
Mély hóban, fagyban, aszfalton és versenypályán is jól kell teljesítenie
Majdnem egymillió kilométert futottak már a tesztpéldányok
A Cross Turismo külsőre is alaposan más lesz, mint az alap Taycan. emelt futómű, műanyag sárvédőszélesítések és shooting brake karosszéria, vagyis nagyobb hátsó fejtér és nagyobb csomagtér várható. Ez viszont a praktikum részét jelenti, a vezethetőség legalább ennyire, ha nem fontosabb. Épp ezért hóban, fagyban és perzselő napsütésben, homokban, sárban és a legkomolyabb versenypályákon is megfuttatták a tesztpéldányokat. Mentek vele a Nordschleifén, a Hockenheimringen, Nardóban és persze a Porsche weissachi tesztpályáján rengeteget azért, hogy a márkához társított magas szintű sportossága is megmaradjon a szélesebb körű használhatóság mellett. A Taycan Cross Turismo bemutatója ma délután lesz.
Ma délután mutatkozik be a Taycan Cross Turismo