Alapáras divat-nagymacska, ahogy még sohasem láttad!
Videóteszten a Peugeot formabontó kupé-limuzin-SUV modellje: íme a 408!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Háromhengeres, 130 lóerős, automataváltóval párosított alapmotorjával próbáltuk ki a Peugeot újdonságát. A 408 adatai mellett a legfontosabb részleteit, különleges formatervét és vezetési élményét is részletezzük a legújabb videótesztünkben.
Tagadhatatlanul gyönyörű autó az új 408, de vajon mit tud az alapmotoros változat a való életben? Az alábbi videóból kiderül!
Nekem még mindig nem teljesen vili, hogy kikre lőnek az Arkanával, C4-el meg ezzel a francia gyártók. Vagyis a C4-be meg C4X-be bele lehet látni, hogy az valahol a C-Elysée utódja árban is, kb. azoknak készülhet akik a válság alatt a Fluencet meg 301-est is keresték csak most felszállnának az emelt hasmagasságú vonatra, de az Arkana már lényegesen drágább jószág, ez a 408 meg platformban sem ugyanaz a kategória (így alapárasan kerül majdnem kétszer annyiba, mint a C4) aminek már nehéz belátni az értelmét. Egy 308 szedánt – vagy ha nagyot akarok álmodni akkor kabriót – amúgy megnéznék, de 10 jó év után lehet, hogy megint oda jut vissza a Peugeot, hogy miközben a piaci réseket keresik újra elkezdenek autós szemmel érdektelen modelleket gyártani.
Megnéztem, a legolcsóbb automata Mazda6 kombi automata váltóval 14,4 misi, 165 lóval.
15,1-ért 194 lovas szívó benzinessel adják. Ennek az árából inkább azt vennék.
Annyit tennék hozzá, hogy a videóban a listaár szerepel, de a valóságban ez a 408 Allure felszereltséggel az 1.2-es turbo motorral 12,4 millió Ft. A videóban szereplő AllurePack felszereltséggel 12,7 millió Ft. Ezek sem semmi árak, de manapság minden drága.
Nekem egyébként tetszik ez a koncepció. SUV nem kell, mert a nagy bódé csak a levegőt tolja. Ellenben nem rossz, ha egy kicsit megemelt a karosszéria. Hátul meg kupés forma és a szedanokkal ellentétben a hátsó szélvédővel együtt felnyílik az 5. ajtó. Tehát jobban pakolható, variálható (mint egy Octavia). Nekem tetszik a koncepció.