Alapáras divat-nagymacska, ahogy még sohasem láttad!

Videóteszten a Peugeot formabontó kupé-limuzin-SUV modellje: íme a 408!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Háromhengeres, 130 lóerős, automataváltóval párosított alapmotorjával próbáltuk ki a Peugeot újdonságát. A 408 adatai mellett a legfontosabb részleteit, különleges formatervét és vezetési élményét is részletezzük a legújabb videótesztünkben.

A Peugeot 408 látványos alapszínét a tűző nyári napsütésben, a formabontó dizájnját pedig tető alatt, a párhuzamos vonalak visszatükröződés-tengerében mutatjuk meg legújabb, alább található videótesztünkben. Eközben természetesen minden fontos információról beszámolunk és az autó vezetési élményére, illetve árára is kitérünk. Ha írott formában is kíváncsi lennél egy hasonló tesztre, akkor jó hírünk van: nem csak konnektoros hibridként, csúcsra extrázva (ide kattintva olvasható), de ugyanezzel a motorral, ám valamivel jobban felszerelve (ide kattintva olvasható) is járt már nálunk a franciák újdonsága.
Hirdetés
Műszaki adatok
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2023.08.06. at 09:56
    Permalink

    Nekem még mindig nem teljesen vili, hogy kikre lőnek az Arkanával, C4-el meg ezzel a francia gyártók. Vagyis a C4-be meg C4X-be bele lehet látni, hogy az valahol a C-Elysée utódja árban is, kb. azoknak készülhet akik a válság alatt a Fluencet meg 301-est is keresték csak most felszállnának az emelt hasmagasságú vonatra, de az Arkana már lényegesen drágább jószág, ez a 408 meg platformban sem ugyanaz a kategória (így alapárasan kerül majdnem kétszer annyiba, mint a C4) aminek már nehéz belátni az értelmét. Egy 308 szedánt – vagy ha nagyot akarok álmodni akkor kabriót – amúgy megnéznék, de 10 jó év után lehet, hogy megint oda jut vissza a Peugeot, hogy miközben a piaci réseket keresik újra elkezdenek autós szemmel érdektelen modelleket gyártani.

  • 2023.08.06. at 10:49
    Permalink

    Megnéztem, a legolcsóbb automata Mazda6 kombi automata váltóval 14,4 misi, 165 lóval.
    15,1-ért 194 lovas szívó benzinessel adják. Ennek az árából inkább azt vennék.

  • 2023.08.09. at 20:13
    Permalink

    Annyit tennék hozzá, hogy a videóban a listaár szerepel, de a valóságban ez a 408 Allure felszereltséggel az 1.2-es turbo motorral 12,4 millió Ft. A videóban szereplő AllurePack felszereltséggel 12,7 millió Ft. Ezek sem semmi árak, de manapság minden drága.
    Nekem egyébként tetszik ez a koncepció. SUV nem kell, mert a nagy bódé csak a levegőt tolja. Ellenben nem rossz, ha egy kicsit megemelt a karosszéria. Hátul meg kupés forma és a szedanokkal ellentétben a hátsó szélvédővel együtt felnyílik az 5. ajtó. Tehát jobban pakolható, variálható (mint egy Octavia). Nekem tetszik a koncepció.

Vélemény, hozzászólás?