Akkor lesz csak Golf R 400, ha lesz hozzá váltó
A Volkswagen Golf R 400-ból akkor valósul csak meg, ha találnak hozzá megfelelő váltót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kéne még egy váltó a Golf R 400-ba, és ha megvan, indulhat a gyártása. Lehet, hogy benne debütál a 10 gangos DSG?
A Pekingi Autószalon egyik legpozitívabb meglepetése volt a Golf R 400. A Volkswagen benne is lenne a gyártásában, de csakis akkor, ha a megépítésének költségei megmaradnának a realitás talaján.
Nem, egyáltalán nem lényegtelen hogy egy conceptről beszélünk, vagy egy kész termékről.
Utánanéztem a dolognak (én sem vagyok VW fan, ezért fejből nem vágom a DSG-kínálatot), nézzük mit mond a zsikipédia:
[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Direct-Shift_Gearbox[/url]
[i]„In [b]September 2010[/b], VW launched a new seven-speed DSG built [b]to support 500 N·m[/b] (370 lb·ft), the DQ500. Its first use was in the Audi TT-RS.”[/i]
[i]„It has a torque handling [b]limit of up to 600 N·m[/b] (440 lb·ft),[7] and engine power outputs of up to 330 kW (450 PS; 440 bhp).”[/i]
Szóval már 2010-ben is volt olyan DSG-jük ami kibírta az 500 Nm-t (akár 600-at is). A probléma valódi forrása az, hogy a cikket Hollósy Balázs írta, akitől már megszokhattuk a mérhetetlen pontatlanságot, és félrevezető leírásokat (csak hogy példának említsem a Honda alapokon nyugvó, Toyota motorral és váltóval ellátott, de ennek ellenére teljesen saját fejlesztésű Mitsuoka Orochi-t).
[url]http://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/befejezik_az_egyik_legrondabb_auto_gyartasat-12267[/url]
[i]„A szörny a [b]teljesen saját fejlesztésű[/b] Orochi.”
„Maga a kocsi a sokkal jobb hírű [b]Honda NSX-re épül[/b], de attól eltérően [b]3,3 literes Toyota V6-os hajtja[/b]. 233 lóerős és ötfokozatú az automataváltója.”[/i]
Lényeg tehát: a Hollósy-kreálmányokat érdemes fokozott fenntartásokkal olvasni. Valószínűleg ennél a Golfnál nem az a baj h nincs váltójuk, csak marketing-fogásból (vagy miből) nem akarják piacra dobni egy „csak” 7-sebességes DSG-vel.
Amit pedig a meghibásodásról írtál: azok előző generációs TSI-k voltak, nem következik belőle egyenesen h ez is sz*r lesz. A régi 1.8-as 20-szelepesek sem voltak rosszak, lehet ezek is tartósabbak lesznek, de erről még nem sokat tudunk mondani. A DSG-t meg nem a VW szereli, az BorgWarner-termék. Ugyanez a cég termeli ki magából a GT-R-be a tiptronic váltót, és láss csodát, azokat is visszahívták komplett váltócserére.
Én sem kérdeztelek mégis ontod a hülyeségeidet. 🙂
Én sem vagyok WV rajongó, de attól még nehéz elmenni az mellett ha valaki nem érti amit olvas, mégis fröcsög róla mintha kérdezte volna bárki is. Aztán ha elmondják mit értesz félre, akkor is vakon fikázol tovább és a végén mikor egyedül maradsz a hülyeségeddel, akkor beírod ezt „Szerinted érdekel?”
Ha tényleg irritálna a nagyképűség háttér nélkül, akkor már rég megölted volna magad…
Jókat derülök rajtatok!
Bedobom a gumicsontot, ti meg rágjátok.
Bizonygatod, hogy de igen is a VW konszern tudja ezt is meg azt is.
Szerinted érdekel?
Mellesleg nincs nekem különösebb bajom a VW-nel, csak mint már megjegyeztem irritál a nagyképűség, főleg, ha nincs megfelelő háttere.
Egyébként meg van a véleményem a cégről és az „elfogult rajongóiról” is.
Köszönöm, hogy feldobod a napom
Ez lehetetlen, kizárt, és mint tudjuk a VW egy béna konszern, semmilyen formában nem lehetséges, hogy ez a váltó létezik és talán a R400-ba is jó lenne. Hogy merészelsz egy másik cikkre hivatkozni, és ezáltal alátámasztani tényekkel egy állítást? A hit sokkal erősebb. 🙂
(irony)
Miheztartás végett, hogy a megmondó szavaival éljek, következzen egy idézet nem is olyan messziről:
[url]http://www.autonavigator.hu/ujdonsag/sokat_tud_konnyu_es_takarekos_az_uj_volkswagen_passat-12448?lapozo=2[/url]
[i]A csúcsdízelnek nemcsak 240 lóerős csúcsteljesítménye, hanem 500 newtonméteres, nagyobb motorokéval versengő nyomatéka is ismert. Meg az is, hogy ehhez alapáron jár majd a 7 sebességes DSG váltó. És igen, van már olyan 7 sebességes DSG-je a Volkswagennek, ami elbír a félezer Nm nyomatékkal, azaz a Golf R400 megvalósulásának sem lehet már gátja. [/i]
Tudom, hogy itt nem mindenkinek tiszta a nyomaték és a lóerő közti különbség, de vitát megelőzve elmondom, hogy váltó szempontjából a nyomaték fontosabb tényező, hiába írják kisebb számokkal az autós kártyán. Bár ilyen hülyeségen is csak az tudna lovagolni, aki elhiszi, hogy az egyik legnagyobb autógyártó konszern nem lenne képes fejleszteni/megvenni egy váltót ilyen, a mai világban nem éppen kirívó paraméterekkel. (450nm/7seb miközben a 10 sebességest fejlesztik, de más automatákból is bőven túllépték már ezeket) … nevetséges:)
Ha annyira nagy gondolkodó vagy, akkor nem okozhatott volna nehézséget a szövegem értelmezése, hiszen az egész cikk erről szólt. 😀
Talán mégis csak csőlátó (így egyben) vagy. 🙂
*gyártják, elnézést a hibáért, ily kora reggel.
🙂 Igen nem értek sok mindent az életben… de osk minden igen.
„Hirdetnek egy autót, amit még meg sem tudnak csinálni, mert még egy váltójuk sincs hozzá.”
Ezt írtad. A koncept kész, váltó is van benne, hiszen ezt is állítottad, hogy nincs hozzá. Ja, hogy autómatára gondoltál, de ezt 2x se sikerült megemlíteni, akkor hogy értelmezze az ember, amit írsz, ha nem azt írod, amit szeretnél…
„Jó azzal hencegni, amit meg sem lehet venni és ki sem lehet próbálni.”
Még mindig koncept státuszban van. Hány koncept autót próbáltál ki?
Ui.: nem Vw fan vagyok, hanem egyszerűen nem vagyok cső látó. Még egy kis infó: amikor ezek a hírek kijönnek, a gyártó már rég teszteli, lényegtelen, hogy VW, Mercedes, Toyota. Nyugalom, lehet már a jövő héten jön a „hír”, hogy mégis gyártyák.
De tényleg jobb hinni, mint gondolkozni.
Látom nem érted a lényeget.
Hiába van hozzá kézi váltó, ha automata nélkül nem kezdik forgalmazni. Az pedig még nem lesz egy jó darabig.
Tehát akkor mi a végső megállapítás? Jó azzal hencegni, amit meg sem lehet venni és ki sem lehet próbálni.
Erre reagáltam az első beírásommal.
Mellesleg csak az elvakult VW fanokat akartam húzni, ami sikerült is. 🙂
Mindig szánalmasnak tartom, amikor „valaki” azzal akar „menőzni”, amiben hiányt szenved. A Vw-nél ez pont a megbízható turbó motorok és automata váltók (DSG) hiánya.
Ez komoly, hogy magadat csapod arcon? Szóval eljutottal a szalagcim alatti sorig. A cikket még mindig nem olvastad el. Na jó, segítek. Koncept kész 6 Gangos kézivel, automata váltót hiányzik, mert a piac, ill. a vásárlók igénylik.
Csak a miheztartás végett:
„A Volkswagen Golf R 400-ból akkor valósul csak meg, ha találnak hozzá megfelelő váltót.”
Olvasni és értelmezni talán még neked is sikerül. 🙂
Már a koncepció mint fogalom, önálló szó jelentése is nehézséget okozott, ne várd el, hogy szövegkörnyezetbe helyezve kitisztul a kép. Amúgy is teljesen mindegy, ha WV témát boncolgat egy cikk, akkor jön a „felkelő nap” erejével átitatott megmondó, ha kérdezed, ha nem, ő akkor is elmondja, hogy hibásócskaszarmindenwévé. Ez egy küldetés, de szerényebb napokon bármilyen más német márka is megteszi… mi korollánk ki vagy a mennyekben…
A hit reményt ad :).
Én meg arra lennék kíváncsi, miért nehéz egy cikket elolvasni, megérteni és azután nyilatkozni.
Kíváncsi lennék azokra a hirdetésekre. 😉
A váltó valóban akadozhat gyors váltásnál olyan fordulaton amiről a VW még csak hírből hallott, de komoly hibának nem nevezném. Hajtókar csapágy hibát nem hallottam és nem is hiszem el.
A két motor ég és föld. Számomra teljesen egyértelmű a Toyota előnye motorfejlesztés terén. Egyébként nem csak ott. 🙂
Én már kezdem megszokni(leszarni), hogy az emberek mit sem foglalkoznak az adatokkal, tényekkel, szövegértelmezéssel, ogndolkodással, mert nekik az a szent és a jó, amit ők hisznek, vallanak, v láttak egy látomásban…
Akinek nem inge…
Azért azt ne felejtsd el, hogy az 1.4-2.0tsi motorokból nem kis darabszám fogy(ott), ezzel arányosan vannak meghibásodások, de vannak példányok, amik hiba nélkül futottak. Igen, el kell ismerni, hogy nem hibátlan konstrukció, de azért nem egy corrolla és celica TS-t láttam hirdetve hajtókarcsapágy ill. váltóhibával. Na akkor az is szar?
Köszönöm a kiigazítást, de teljesen lényegtelen. Itt elvekről van szó.
Egy olyan cég, amelyik egy 1,4-es 2,0-es turbós motort sem tud megcsinálni megbízhatóan, az szerinted össze tud hozni egy 400 lovas hosszabb távon (kb. 150.000km) jól működő 2,0-es motort?
Ezt te sem gondolhatod komolyan. A váltó már csak hab a tortán. 🙂
„A [b]koncepció[/b] 400 lóerős, 450 Nm a nyomatéka, összkerékhajtású és [b]hatfokozatú kéziváltós[/b]. Most a legnagyobb kihívást az jelenti a fejlesztésében, hogy találjanak egy hozzá passzoló automata váltót. Szempont ugyanis, hogy kuplungmentes változat is legyen, mert úgy több piacon jobban eladható lenne.”
Ez egy concept, úgyhogy még nincs kész. Vannak olyan concept-ek, amikben motor meg váltó sincs… Nem értem mit vársz.
Egyébként van benne egy manuális hatfokozatú, szóval ez a mondatrészed: [i]„mert még egy váltójuk sincs hozzá.”[/i] úgy nem igaz ahogy van. Érdemes lenne elsőnek elolvasnod a cikket, és csak aztán fikázni.
60.000-nél eddig is cserélték, most minden gyors kör után cserélik a DSG-t!
A konzerves dobozba felesleges ilyen motor, amúgy is életveszélyes!!
Nyilván a gyártó hülye. Bezzeg menőmanó és witz két rendkívül komoly, világszerte elismert autó-ügyi szakértő, akiknek a véleménye mérték e szakmában! Naponta láthatjuk őket a médiában, nélkülük egyetlen gyártó termékfejlesztésén sem megy keresztül egy modell sem. Mit termékfejlesztés? menőmanó személyesen Toyoda san privát tanácsadója, mindenki tudja!
Két olyan mérhetetlen tálentumhoz van szerencsénk menőmanó és witz esetében akik nélkül a világ autógyártói minimum lófaszt sem érnének. Tessék hát nagyon komolyan venni, amit írnak, mert az maga a tényszerűség!
El lehet vinni őket, hatott a kox, már megnyugodtak….
:-DDD
Nem sok eszük van ezeknek azt eddig is tudtam, de hogy olyan hülyék legyenek, hogy saját magukat röhögtessék ki az már valóban a csúcs.
Hirdetnek egy autót, amit még meg sem tudnak csinálni, mert még egy váltójuk sincs hozzá.
Golf das Auto. Ja persze. :DDD