Nem csak a fényezés, az egész összeszerelés kézi munka a Xenatec Coupe esetében
Nappa bőr és Alcantara kárpitozású a külsőhöz hasonlóan kéttónusú beltér
Már tavaly bemutatkozott a Maybach 57 S-re épülő
Xenatec Coupe, de a különféle átépítéseiről hírhedt német üzem a Genfi Autószalonon mégis újdonságként állítja kétajtósát. Érthető, hiszen Európában még tényleg nem láthatta a 6,0 literes, 612 lóerős, 1000 Newtonméter nyomatékú V12-es benzinessel hajtott gépet a nagyközönség. Nyálcsorgatásra pedig kiváló téma, 275 km/órás végsebessége, 5,0 másodperces 100 km/órás végsebessége az autóskártyák ászává teszi, igaz, 16,4 l/100 km vegyes fogyasztásával és 390 gramm/kilométeres széndioxid emissziójával nem minden kategóriában nyerő.
Akár 275 km/órás végsebességre is képes a Maybach 57S alapú luxuskupé
Míg tavaly év végén egy fekete példánnyal sokkolták a közönséget, most egy még különlegesebb, Maybach-szokás szerint kéttónusú külső és belső színvilágú példányt visznek a Genfi tó partjára. A bemutatónak természetesen megadják a módját, a szalonon kiállítandó példányt először a valóban tóparti „La Réserve” hotel kertjében mutatják be. A kupé onnan először a kiállításra kerül, majd közvetlenül megrendelőjéhez, a 100 példányos szériából természetesen nem fecsérelnek öncélúan épített példányokra, a kiállítási tárgy specifikációját egy jól fizető kuncsaft óhaja szerint alakította Fredrik Burchardt, a Xenatec dizájnere. A gyáriak most a tavalyinál kedvezőbb alapárat említenek, 710 ezer helyett most "mindössze" 685 ezer eurós, azaz mintegy 185 millió forintos vételárat írnak, bár lehet, hogy csak e példány vásárlója kap 25 ezer eurós kedvezményt a túltároltnak azért aligha nevezhető „
szalonautóra”.