Az Alpine különkiadással emlékezik az 1975-ös Korzika-ralin elért eredményre. Az előrendelés június 17-én indult
Köztudott tény, hogy az Alpine néhány éven belül teljesen villanymárkává válik, addig viszont az
általunk is próbált A110-es modellel igyekeznek megalapozni jó hírnevüket. Csupán május hónap végén hullt le a lepel az előző különleges szériáról, máris itt a következő a Tour De Corse 75 személyében. A név ez esetben sokat mondó, ugyanis a márka az 1975-ös Tour De Corse-ra, vagy magyarosítva a Korzika-ralira kíván emlékezni. A '75-ös ralin mindössze 22 egység teljesítette a távot a 77 indulóból, az Alpine egysége a második helyen futott be a győztes Bernard Darniche Lancia Stratosa mögött.
Az eredeti, 1975-ben versenyző autó színvilágát viszi tovább az A110 Tour De Corse 75 kiadás
Az autó szinte minden pontján megtalálni a különkiadást hirdető emblémákat, a középkonzolon még egy plakett is helyet kapott, melyen jelölik, éppen melyik A110-ben ülünk a 150 közül
Az A110 legújabb kiadásának sárga-fekete fényezését természetesen az eredeti, 1975-ös versenygép ihlette, az autó oldalán felfedezhető dizájnelemek pedig még rátesznek egy fokkal az egyébként is impozáns külsőre, igaz, ezek is megtalálhatóak az eredeti autón, így szinte elvárás, hogy a modern változaton is megjelenjenek, az autó hátulján pedig a 7-es szám is virít, hiszen ez volt az 1975-ös A110 rajtszáma is. Ahogyan a kasztnin, úgy a beltérben is számos helyen megtalálható a különkiadásra vonatkozó jelölés, így varázsolva még exkluzívabbá az autót, nem mintha szükség lenne ilyen mesterkélt megoldásokra. Az A110 Tour De Corse kiadásból ugyanis mindössze 150 darab készül, egyenként 80 ezer eurós árcédulával, ami mai árfolyamon nagyjából 32 millió forintnak felel meg, ebben az árkategóriában a középmotoros autók piacán nézelődve már Porsche 718 Cayman S-t is kapni, ami papíron nagyobb teljesítményt kínál. Bár ha a vásárló nem ragaszkodik a csillogáshoz, a teljesítmény az alapváltozat esetében is ugyanaz, mint a Tour De Corse 75 esetében: 1,8 literes motor, 300 lóerő, 340 newtonméter és 4,5 másodperces 0-100-as érték. A sima verzió már 28,5 millió forinttól elérhető, ha valaki egy Alpine-ra vágyik, de nincs szüksége a körítésre.
A 18 colos, fehérre festett felnik mögött képtelenség nem észrevenni a piros Brembo féket
A beltér kellően letisztult, a sofőrnek csak a vezetésre kell koncentrálnia