Adózási okok miatt vettek vissza a dízel Lexus teljesítményéből
Lexus IS 200d – új alapmotor a japán szedánhoz
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ahol CO2-kibocsátás szerint megy az adózás, ott jól jön a 134 g/km-es Lexus IS 200d. Nem lett sokkal lassabb, csak takarékosabb. És tisztább!
LED-es nappali menetfény került a fényszórókba, és a hátsó lámpák betéteivel is játszadoztak egy keveset a formatervezők, így már elmondható, hogy történt valami a Lexus IS-szel. Az F-Sport modellek első lökhárítóját áttervezték, szokás szerint új felnik és fényezések is vannak, a belső térben viszont leginkább csak a színek terén történtek változások. Ezeknél az apróságoknál sokkal fontosabb ugyanis a motorok átfésülése. Van új alapmotor a kínálatban, mert a 2,2 literes turbódízelt szoftveresen visszafogták: az IS 200d 150 lóereje nem kevés, a fogyasztás ellenben igen: az átlag 5,1 l/100 km. Az IS 220d a maga 177 lovas erőforrásával továbbra is a kínálat része, ennél 5,6 l/100 km-re csökkent a szabványos érték. A 2,5 literes, benzines V6-os szintén takarékosabb lett az Euro 5-re való átállás során, 9,1-ről 8,4 l/100 km-re mérséklődött a fogyasztása. Mivel közeleg a Párizsi Autószalon, itt leplezik le a takarékosabb Lexus IS-t, és a forgalmazás nem sokkal ezt követően veszi kezdetét.