Metálfényt lehet kérni, de az alapváltozathoz csak acélkerék jár, dísztárcsa nélkül
Megdöbbentően fapados GR 86 verzióval rukkolt elő a Toyota. Hasonló modellek csak virtuális tuning képben öltenek alakot, de ez itt most a valóság. Már a külsőről is ordít az olcsóság, rögtön a 17 colos fekete lemezfelnik ragadják meg a tekintetet, amiről még a dísztárcsák is hiányoznak. A tükrök festésével sem bajlódtak, azok is feketében pompáznak, ami a bő 10 évvel ezelőtti alacsony felszereltségű modelleket idézi.
Amíg nem látjuk a műszarfalat, csak egy sima GR 86-nak tűnik. Néhány chipet biztosan megspórol a Toyota
Az utastér szintén szokatlan a mai szemnek, főleg a középkonzol. Hiányzik ugyanis a központi képernyő, aminek hűlt helyét egy műanyag lap fedi. A fedélzeti rendszer hiányát még a tempomat mellőzésével fejelik meg a japánok, a Toyota szerint a RC modellek úgyis versenypályán végzik, ahová rádió sem kell, ezért nincs is benne. A fényszórók továbbra is LED-esek, az ablakokat és a tükröket villany mozgatja, további említésre méltó extra a légkondi.
A központi képernyő helyét egyszerűen befalazták, ami megszokást igényel
A gyártó versenypályás használatra szánja a GR 86 RC-ket, ahol a gyári állapot úgyis kevés, az átalakítás során pedig a sallangokat dobnák ki először az autóból, így ennek elébe mentek. A vásárlók között azért akadhatnak olyanok is, akik közúton szeretnének vezetési élményhez jutni, ehhez pedig nincs szükség a központi képernyőre. A fapados Toyotát csak Japánban kínálják, átszámítva nagyjából 7,5 millió forintért, ami 1 millióval múlja alul az eddigi alapváltozatot.
Akinek elég a vezetési élmény, az bő 3000 dollárt, azaz 1 millió forintot spórolhat