ABT tuning a legerősebb Audi Q5-re

360 lóerőt ad a dízel Audi Q5-öshöz az ABT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az első dízel S sportmodellt, az Audi SQ5-öst vette kezelésbe a Volkswagen-csoport már-már gyárinak számító házi tuningműhelye. Az eredmény lenyűgöző: a teljesítmény 47 lóerővel, a nyomaték 50 newtonméterrel gyarapodott.


A 313 lóerős biturbós V6-ossal szerelt dízel Audi SQ5 már önmagában is egy kisebb tank, ám az allgäu-i szakemberek nem ismernek lehetetlent, ha motortuningról van szó. Volt még tartalék a győri erőforrásban, amelynek a teljesítménye a finomhangolás által 360 lóerőre, legnagyobb forgatónyomatéka 700 newtonméterre nőtt. A motor felpiszkálása mellett leültették a futóművet, 20-22 hüvelykes kerekekre tették a kocsit, illetve látványos külső kiegészítőkkel, szpojlerekkel tették látványosabbá a szabadidő-autót, egyúttal az SQ5 légellenállását is javítva.
Hirdetés
A tuningcsomag itthon is elérhető, a 17,93 millió forintos alapáron kínált, nyolcfokozatú tiptronic váltóval szerelt SQ5-ösre még 5,33 millió forintot kell ráköltenünk (extrák nélkül), ha a pakk minden elemét megrendeljük. A plusz két év és összesen 150 ezer kilométerre vállalt garanciával ellátott motortuning ára 1,3 millió forint, az első lökhárítókért 374 ezer, a hűtődíszrácsért 133 ezer, az ajtóküszöb-toldatokért 286 ezer, a hátsó szárnyért 133 ezer, az akár 40 milliméterrel lejjebb ültethető rugókért (első tengelyterhelés maximálisan 1315 kilogramm, hátsó 1345 kilogramm) 129 ezer, a szőnyegekért, dekormatricákért és a kilépőfényért közel 100-120 ezer, a 22 hüvelykes "fegyverszürke" fényezésű 295/30 R22 Dunlop gumikkal szerelt kerekekért 1,94 millió forintot kér el az ABT.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?