Nem meglepő a Teslák népszerűsége a Youtube-on - mutatjuk a legújabb kutatások eredményét, a CarInsurance.ae a kereséseket vizsgálta
A Tesla egész jó eladásokat produkál mostanában, magához képest. Ezt legfőképp a Model 3 és a Model Y eladási számainak köszönhetik, az olcsóbb Teslákat ugyanis sokkal jobban viszik, mint a zászlóshajó S szedánt és X SUV-t. Ha viszont a márkák népszerűségéről van szó, akkor a konkurenciához képest is kimondottan jól teljesítenek, ezt bizonyítja egy friss kutatás is, ami a legnépszerűbb videómegosztó kereséseit vizsgálta.
A népszerűség és az eladhatóság nem járnak kéz a kézben, nagyon sok egyéb tényező is közrejátszik, ilyenek például az ár és a marketing minősége. A Tesla mindkettőben hátránnyal indul, autóik ugyanis közel sem olcsók, ráadásul reklámokra sem igazán költenek: a cég CEO-ja, Elon Musk vad kijelentésekkel és még vadabb megnyilvánulásaival kavar port a különböző médiafelületeken, a többi hírverést pedig a rajongókra, a közösségi médiára és a sajtó érdeklődésére bízzák.
Íme a CarInsurance.ae által közzétett lista a legkeresettebb típusokról, élen a Tesla Model 3
Szerencséjükre ez olyan jól működik, hogy a Youtube-on a 10 legkeresettebb autótípus közül 4 az ő termékük, ráadásul egy még nincs is forgalomban. A legnépszerűbb autójuk - a Model 3 - után a Roadster jön, a 9. helyen áll a Model X, a 10. helyen pedig a Model S. Gyártók terén a második helyre csúsznak, a videóra vett Lamborghinik valamivel több embert érdekelnek, de a képzeletbeli dobogó harmadik fokán álló Ferrarihoz képest így is több, mint dupla annyian keresnek a Teslákra. Érdekes, hogy a Cybertruck nincs a top 10-ben, ennek oka valószínűleg a kutatás nemzetközi jellege, a Tesla pickup ugyanis csak regionálisan örvend kiemelkedő népszerűségnek.
Márkaszinten a Lamborghini vezet