Az alapos átvizsgálást nem lehet eleget hangsúlyozni, a pozitív sztereotípiákra világít rá a humoros Volkswagen reklám
Ki ne emlékezne a 2010-es Volkswagen reklámra (lásd lejjebb), ami úgy növeli a márka és a Golf ázsióját, hogy egy rég kifutott típust állít a főszerepbe. Az idős hölgy által hirdetett Golfhoz egy fiatal fiú édesapjával érkezik, aki majd kiugrik a bőréből, amikor előcsoszog a tulajdonos. A hölgy kora extra óvatos használatot feltételez, ám a Golfnak mégsem jutott könnyű élet, a nyugdíjasban egy autóversenyző és egy kaszkadőr is elveszett, ugratás, padlógázas gyorsulás és kézifékes forduló is szerepelt a vezetési repertoárjában. A Golf sötét életére nem derül fény, így hamar új gazdára lel a kompakt.
Főhősünk szívében viszont hatalmas űrt hagy a piros autó, amit az autós sütik és a golfos tetoválás sem tud betölteni. Szerencsére a közeli Volkswagen kereskedés kirakatában éppen egy piros ID.4 kelleti magát, ami rögtön felkelti az ex-Golf tulajdonos érdeklődését. Természetesen a tesztkör nem maradhat el, a vezetési szokásain mit sem változtató hölgy rendesen meghajtja az elektromos Volkswagent, ami maradandó élményt okoz az anyósülésen rettegő értékesítőnek.