A Dodge új, tisztán elektromos izomautója látványos Stryker Red fényezéssel és 18 colos kabon felnikkel érkezett Las Vegasba a 2022-es SEMA kiállításra
Minden szögből látványos, hogy megpróbálták megtartani a klasszikus formát és arányokat
Ma már nem azt a kort éljük, amikor a villanyautók gyengék és lassúak, a Dodge pedig egyenesen a még erősebb modellek lehetőségére hivatkozott, amikor az átállás mellett döntött. Akkor sokan nevettek, ám most a 2022-es SEMA kiállításon, Las Vegasban kiderült, hogy valóban komoly számokkal dobálóznak az amerikaiak.
A "hétköznapi", 400 voltos rendszerre épülő alapmodell is 455 lóerős lesz, de ugyanerre az alapra 495, 535, 630 és 670 lóerő is kérhető.
Ezek közül a 495 és az 535, illetve a 630 és 670 lóerős változat műszakilag teljesen megegyezik majd, csak a szoftver fog különbözni a két lépcső közt, ezt ráadásul utólag is frissítheti majd a tulaj, ha esetleg megunná, vagy
"kinőné" az autója amúgy is tisztességes megszokott teljesítményét.
A beltérben is jól működik a klasszikus dizájn és a modern értékek összhangja
Ezen felül további három teljesítményszintet ígértek a 800 voltos rendszerre épülő SRT Banshee változatoknak, amelyekről egyelőre csak annyit árultak el, hogy a legerősebb jócskán meghaladja majd a 800 lóerős teljesítményt. Mindezt a villanyautók végtelennek tűnő, azonnal elérhető nyomatékával társítva egyértelmű, hogy amit megspórolnak ezek az autók a belsőégésű motor szennyezését kiiktatva, azt bőségesen "kárpótolhatják" majd gumifüsttel a tulajok. Ráadásul hangja is lesz a modellnek, ezen a téren is különleges megoldást ígér a gyártó, nem csak a megszokott, egyesek szerint zavaró és életszerűtlen hanggenerátort. A világ első villanyautóknak szánt
"kipufogórendszerét" Fratzonic Chambered Exhaust-nak nevezte el a Dodge, a hangját az alábbi videóban is meghallgathatjátok, az előző prototípus küllemével társítva.