Hatalmas vesék egy új, 7-es sorozatba tartozó modellen, ami arányaiban hatalmas növekedést produkált a tavalyi évben
Rögtön a nyers számokra térve: a 7-es sorozat eladásai 80,9 százalékkal nőttek, a 4-es sorozat pedig 37,4 százalékos emelkedéssel zárta a 2023-as évet a Motor1.com oldalon olvasható adatok alapján. Ezen két modellcsalád vásárlói semmiképp sem úszhatták meg az óriási hűtőrácsot, ám azt is hozzá kell tenni, hogy rengeteg különböző autót árul a bajor márka ezekkel a számokkal jelölve az elektromos luxusszedántól a dízel sportkupéig. Egyértelműen korrelációról beszélhetünk tehát, nem feltétlen az összefüggés, hiszen senki sem kérdezte meg a vásárlókat, hogy mit gondolnak a vesékről. Ám az biztos, hogy többségben vannak, akik nem sétálnak át más gyártóhoz az extravagáns külső miatt.
A 4-es sorozat is kizárólag a különleges dizájnnal kapható, még az elektromos változat esetén is, aminek amúgy nem is kellene hűtőrács
Érdemes tisztázni továbbá, hogy a járvány és a háború miatt bekövetkezett ellátási láncok helyreállása végett természetes a növekedés, hiszen kifelé másznak a gyártók a gödörből. Ám érdekes módon a hagyományosabb küllemű BMW-k, mint a 2-es és 3-as sorozat modelljei nem hoztak hasonlóan komoly növekedést az amerikai hírportál birtokába jutott adatok szerint. Felmerül a kérdés: vajon tényleg csak az internet népének nem tetszik a BMW modellek új formanyelve? Netán a régi vásárlók is eltáncolnak a különleges látvány miatt, csak épp jóval több új vásárló lép a helyükbe? Várjuk a gondolataitokat a kommentmezőben!
A 3-as sorozat nem kapott nagy veséket és a komoly növekedés is elmaradt: vajon van összefüggés?
Véleményem szerint,a vevők elnézik ezt a förmedvényt,mert hát mégis csak Bmw,- ben ülnek.Sajnos már nem a külalak adja el az autókat,hanem a digitális cuccok és a márkanèv…