A világ téved, nem a BMW: a hatalmas vesék igenis sikeresek!

Az eladások terén jobban teljesítenek a nagy vesékkel rendelkező BMW modellek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A BMW imádja mostanában a rendhagyó formaterveket és a hatalmas veséket, az internetezők már kevésbé. Fontos viszont megjegyezni, hogy a fotelszakértők véleménye ellenére - a valódi vásárlók számával mérve - a BMW új dizájnja egyértelmű sikert arat.

Rögtön a nyers számokra térve: a 7-es sorozat eladásai 80,9 százalékkal nőttek, a 4-es sorozat pedig 37,4 százalékos emelkedéssel zárta a 2023-as évet a Motor1.com oldalon olvasható adatok alapján. Ezen két modellcsalád vásárlói semmiképp sem úszhatták meg az óriási hűtőrácsot, ám azt is hozzá kell tenni, hogy rengeteg különböző autót árul a bajor márka ezekkel a számokkal jelölve az elektromos luxusszedántól a dízel sportkupéig. Egyértelműen korrelációról beszélhetünk tehát, nem feltétlen az összefüggés, hiszen senki sem kérdezte meg a vásárlókat, hogy mit gondolnak a vesékről. Ám az biztos, hogy többségben vannak, akik nem sétálnak át más gyártóhoz az extravagáns külső miatt.
Hirdetés
Érdemes tisztázni továbbá, hogy a járvány és a háború miatt bekövetkezett ellátási láncok helyreállása végett természetes a növekedés, hiszen kifelé másznak a gyártók a gödörből. Ám érdekes módon a hagyományosabb küllemű BMW-k, mint a 2-es és 3-as sorozat modelljei nem hoztak hasonlóan komoly növekedést az amerikai hírportál birtokába jutott adatok szerint. Felmerül a kérdés: vajon tényleg csak az internet népének nem tetszik a BMW modellek új formanyelve? Netán a régi vásárlók is eltáncolnak a különleges látvány miatt, csak épp jóval több új vásárló lép a helyükbe? Várjuk a gondolataitokat a kommentmezőben!
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2024.01.05. at 09:29
    Permalink

    Véleményem szerint,a vevők elnézik ezt a förmedvényt,mert hát mégis csak Bmw,- ben ülnek.Sajnos már nem a külalak adja el az autókat,hanem a digitális cuccok és a márkanèv…

Vélemény, hozzászólás?