A hátsó kerekek előtt légterelő segít elvezetni a levegőt, hátul diffúzor javítja az alaktényezőt
Az elektromos autók nem csak a spórolásról szólnak, vannak bődületes teljesítményű elektromos járgányok, amelyeknél csak sokadlagos szempont a jegesmedvék megmentése, inkább az utasok fejét szeretnék letépni a hajmeresztő gyorsulással. Részben ezen a vonalon mozog a Mercedes EQS is, de ha igazán vad verziót szeretnénk, akkor a Brabust kell felkeresni.
Ha mindenképpen minimalizálnánk a légellenállást, akkor érdemes ezeket a hatalmas teli kerekeket választani
A piac átalakulásával együtt a tuningcégeknek is érdemes a villanyautókat felvenni a repertoárba, így születhetett meg a gengszter stílusú EQS. A nagy Mercedes 0,20-as légellenállási együtthatója világelső a szériagyártású autók között, de néhány karbon légterelővel és elöl 15, hátul 25 milliméteres ültetéssel még kevesebb levegő állja az EQS útját. Ennek köszönhetően az autópályás hatótávot sikerült növelni, nagyjából 7%-kal többet képes menni a 100-140 km/órás tartományban.
A tuningcégek kénytelenek lesznek a villanyautókkal is foglalkozni
A sportos vonalra belül is emlékeztet az autó, már az ajtó kinyitásánál Brabus felirat kacsint a küszöbről, emellett egyedi kárpitok, szőnyegek és alumínium pedálok emlékeztetnek arra, hogy ez nem egy széria EQS 450. A teljesítményhez nem nyúltak, valószínűleg ráncolnák homlokukat a potenciális vásárlók, ha a jobb gyorsulásért megnyirbálnák az értékes hatótávot, így a gyári 360 lóerővel lehet gazdálkodni, amivel azért nem kell szégyenkezni.
Plusz villanyparipákat nem érdemes keresni, a Brabus EQS a látványnak szól