Robusztus és magas a 8. generációs Hilux frissített változata, ami aszfalton is oké, de terepen igazán jó - lásd tesztünket itt
A Nemzetközi Pick-up Díj (International Pick-up Award) az Év európai könnyű haszonjárműve (International Van of the Year) díjból nőtte ki magát még 2009-ben, amikor a platósok egyre népszerűbbé váltak Európában is. Speciális jellemzőik, más felhasználási módjuk, valamint a velük szemben támasztott, különleges elvárások miatt új díjat kaptak, hiszen elég nehéz őket az egyéb 3,5 tonna alatti össztömegű haszonjárművek közt értékelni.
Azóta a díjat a lyoni Solutrans szakkiállítás alkalmával adják át kétévente, miután az Európa tizenkilenc országát, köztük Magyarországot is képviselő zsűritagok összevetették a döntőbe jutott típusok tudását. Jarlath Sweeney zsűrielnök így fogalmazott:
„2009 óta minden második évben kiválasztjuk az aktuálisan kapható egytonnás pickupok közül azt, amely a leghatékonyabb munkaeszköznek bizonyul.”
Bent a korrekt kényelem mellett személyautós extrák is várják a vevőket, ezek színvonala is meggyőzte a zsűrit
Idén a megújult Toyota Hilux bizonyult a legjobb választásnak. A modell 204 lóerős, 500 Nm forgatónyomatékú dízelmotorja, jó futóműve, és persze kiemelkedő összeszerelési minősége győzte meg a zsűrit, de számított az is, hogy a Toyota Hilux úgynevezett kettős célú járműként, azaz szabadidős és városi felhasználásra is alkalmas. Ehhez nem csak az aszfalton nyújtott jó teljesítmény és a kényelmes utastér, hanem a személyautós felszereltség is hozzásegítette, ilyen volt a nagyméretű érintőképernyős infotainment és az okostelefontükrözés lehetősége.
Dehát az az Amarok, nem? Nem az volt, hogyha a VW belép egy szegmensbe, akkor ott azonnal ő lesz a király és a mérce? Vagy lemaradtam valamiről? 😀