A Toyota Hilux nyerte a Nemzetközi Pickup Díjat

A kétévente átadott Nemzetközi Pick-up Díjat idén a Toyota tavaly frissült platósa kapta

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A Nemzetközi Pick-up Díj zsűrijének biztosan bejött az egy évvel ezelőtt frissített Toyota Hilux, ennek a modellnek ítélték ugyanis az első helyet. A díjat kétévente adják át az aktuális piaci kínálat legjobbjának.

A Nemzetközi Pick-up Díj (International Pick-up Award) az Év európai könnyű haszonjárműve (International Van of the Year) díjból nőtte ki magát még 2009-ben, amikor a platósok egyre népszerűbbé váltak Európában is. Speciális jellemzőik, más felhasználási módjuk, valamint a velük szemben támasztott, különleges elvárások miatt új díjat kaptak, hiszen elég nehéz őket az egyéb 3,5 tonna alatti össztömegű haszonjárművek közt értékelni.
Hirdetés
Azóta a díjat a lyoni Solutrans szakkiállítás alkalmával adják át kétévente, miután az Európa tizenkilenc országát, köztük Magyarországot is képviselő zsűritagok összevetették a döntőbe jutott típusok tudását. Jarlath Sweeney zsűrielnök így fogalmazott: „2009 óta minden második évben kiválasztjuk az aktuálisan kapható egytonnás pickupok közül azt, amely a leghatékonyabb munkaeszköznek bizonyul.” Idén a megújult Toyota Hilux bizonyult a legjobb választásnak. A modell 204 lóerős, 500 Nm forgatónyomatékú dízelmotorja, jó futóműve, és persze kiemelkedő összeszerelési minősége győzte meg a zsűrit, de számított az is, hogy a Toyota Hilux úgynevezett kettős célú járműként, azaz szabadidős és városi felhasználásra is alkalmas. Ehhez nem csak az aszfalton nyújtott jó teljesítmény és a kényelmes utastér, hanem a személyautós felszereltség is hozzásegítette, ilyen volt a nagyméretű érintőképernyős infotainment és az okostelefontükrözés lehetősége.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2021.11.22. at 15:05
    Permalink

    Dehát az az Amarok, nem? Nem az volt, hogyha a VW belép egy szegmensbe, akkor ott azonnal ő lesz a király és a mérce? Vagy lemaradtam valamiről? 😀

Vélemény, hozzászólás?