A márka slágermodellje egyértelműen az immár tizenegyedik generációs,
külföldön és itthon is próbált Corolla
Az Interbrand összeállítása (
Best Global Brands 2013) szerint a Toyota márka értéke az egy évvel korábbinál 17 százalékkal magasabbra, 35,35 milliárd dollárra kúszott. A márkarangsor 2013-as csúcsán az Apple áll (98,32 milliárd amerikai dolláros értékkel), a Google (93,29 milliárd dollár) és a korábbi bajnok Coca-Cola (79,21 milliárd dollár) előtt. A negyedik helyen az amerikai óriásokat további amerikai vállalatok követik, negyedik az IBM, ötödik a Microsoft, hatodik a General Electric, hetedik a McDonald's, nyolcadik a Samsung, kilencedik az Intel.
A Toyota után szintén autómárkák következnek, sorrendben a Mercedes-Benz (6 százalékos növekedéssel 31,9 milliárd dollár) és a BMW (10 százalék, 31,8 milliárd dollár). Az autómárkák között új belépő a top 100-ban a Chevrolet, amely a General Motors márkái közül a legértékesebb a 89. helyen (4,57 milliárd dollár).
További autómárkák: 20. Honda (7 százalék, 18,99 milliárd dollár), 34. Volkswagen (20 százalék, 11,12 milliárd dollár), 42. Ford (15 százalék, 9,18 milliárd dollár), 43. Hyundai (20 százalék, 9 milliárd dollár), 51. Audi (8 százalék, 7,76 milliárd dollár), 64. Porsche (26 százalék, 6,47 milliárd dollár), 65. Nissan (25 százalék, 6,2 milliárd dollár), 83. Kia (15 százalék, 4,7 milliárd dollár), 98. Ferrari (6 százalék, 4,01 milliárd dollár).
Audin lepődtem meg egyedül a többi reális… Más ha már Toyota. Vagy Én vagyok a béna vagy az autó a béna, de az előző szériás Avensisbe sehogy se sikerült beolvastatni a gyári 200 ezres navis fejegységgel egy fajta pendrivét se illetve iPod/iPhone-t sem! Kérdem Én minek akkor usb csatlakozó egység rá?
Nem lepődtem meg.