A Toyota a legértékesebb autómárka a világon
Van, amiben a Toyota megelőzi a Mercedest és a BMW-t
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A márkákat rangsoroló Interbrand szervezet idei listáján ismét a Toyota lett a világ legértékesebb autómárkája.
A Toyota után szintén autómárkák következnek, sorrendben a Mercedes-Benz (6 százalékos növekedéssel 31,9 milliárd dollár) és a BMW (10 százalék, 31,8 milliárd dollár). Az autómárkák között új belépő a top 100-ban a Chevrolet, amely a General Motors márkái közül a legértékesebb a 89. helyen (4,57 milliárd dollár). További autómárkák: 20. Honda (7 százalék, 18,99 milliárd dollár), 34. Volkswagen (20 százalék, 11,12 milliárd dollár), 42. Ford (15 százalék, 9,18 milliárd dollár), 43. Hyundai (20 százalék, 9 milliárd dollár), 51. Audi (8 százalék, 7,76 milliárd dollár), 64. Porsche (26 százalék, 6,47 milliárd dollár), 65. Nissan (25 százalék, 6,2 milliárd dollár), 83. Kia (15 százalék, 4,7 milliárd dollár), 98. Ferrari (6 százalék, 4,01 milliárd dollár).
Audin lepődtem meg egyedül a többi reális… Más ha már Toyota. Vagy Én vagyok a béna vagy az autó a béna, de az előző szériás Avensisbe sehogy se sikerült beolvastatni a gyári 200 ezres navis fejegységgel egy fajta pendrivét se illetve iPod/iPhone-t sem! Kérdem Én minek akkor usb csatlakozó egység rá?
Nem lepődtem meg.