Különleges dizájn, különleges név, és egy különleges módszer, hogy megismertessék a világgal
Nehéz segítség nélkül kimondani a Nissan új villanyautójának nevét, és ezt maga a gyártó is észrevette. Hagyományos reklámkampány helyett azonban a TikTokon kerestek partnereket a helyes kiejtés elterjesztésére egy rövid kvízjáték formájában. A "#HowDoYouSayARIYA" TikTok trendben 1500 tartalomgyártó vett részt, a január 30-án indult kezdeményezéshez tartozó videókat már több mint 112 millió alkalommal nézték meg a platformon.
Már a 112 milliót is átlépte a TikTokon a téma nézettsége (Fotó: Tiktok.com)
A koncepció egyszerű, a
"Hogy mondod, hogy..." kihívás során két különböző lehetőség közül kell választaniuk a fejük oldalra biccentésével a játékosoknak, a kiejtéssel kapcsolatos feladványok között pedig ott pihen a Nissan Ariya is. Ez után már csak a
#HowDoYouSayARIYA" címkét kellett odabiggyeszteniük a játékosoknak, és már kész is a videó, a trendhez bárki csatlakozhat.
Ezzel a Nissan elérte, hogy minimális befektetéssel több ezer ember modja ki az új és idegenül hangzó nevet, ezeket a videókat pedig több mint 112 millióan megnézzék alig egy hónap alatt.
Ide kattintva megnézhetitek az összes rövid TikTok videót a témában. Ha mégsem jönne be a TikTokos játék, akkor az alábbi Youtube-videóban egy különleges összevágott megoldással is készült a gyártó néhány hírességgel, természetesen bármelyik platformot is választod, mindenképp kiderül, hogy miként kell mondani a Nissan újdonságának különleges nevét. Te jól ejtetted eddig?