A tesztpilóta sem bírt az új a Chevy Camaróval
Korlátnak csapta a tesztpilóta a Chevrolet Camarót
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Nürburgringen mindennaposak az autós napokon elszenvedett balesetek, álcázott autót viszont ritkán látni lepattanni a szalagkorlátról. Egy új Chevy Camarónak sikerült.
Tavaly írtunk arról, hogy az Audi Q7 méretét és tömegét tekintve nem igazán versenypályára való. Az RS Q7-et tesztelő pilóta ugyanis az egyik kanyarban elszámolta magát és szalagkorlátnak csapta a méretes SUV-ot. Ehhez hasonló eset történt, legalábbis ami a baleset kimenetelét illeti.
Az egyik kanyarkombinációban a Camaro vezetője nagyot fékezett, ami miatt blokkoltak a kerekek. A fék felengedésével vissza lehetett volna nyerni a tapadást, ennek ellenére a tesztpilóta nem vette el a lábát a pedálról, és a szalagkorlátnak csapódott. Szerencsére nem járt nagy anyagi kárral az ütközés, a futómű viszont minden bizonnyal megsínylette az esetet. A videón 1:35-től látható.
kivételesen egyetértek, óvatosan belehúzott a korlátba még csak nem is nagy tempónál, a nézettség garantált > chevy reklám > profit. márha, valakinek csorogna a nyála épp egy chevyre, nekem az új csikhűtőmaszkos nem jön be, a régebbi egyel az igen, de nem vennék, szóval tőlem fejen is pöröghetett volna a ringen. de attól még lehet, h valaki igen.
elég vicces amúgy, mert kanyarból kijövet szépen íven volt, durva sebesség nincs, egyenesen jött ki belőle, a fara még csak el sem indult….ellenben blokkolta a hátsó kereket, abs meg ezekben nincs? fura. Hd kamera természetesen vette szépen ja.
Egyértelműen látszik a videóban hogy egy jól megijedt szakállas nő vezette … és semmiképpen se egy profi tesztpilótára bízzák a pár 100.000 dolláros prototípust …
Egyébként meg minden prototípusban vannak kiegészítő műszerek, számítógépek amik rögzítik az autó mozgását, viselkedését ezek alapján programozzák majd a széria kocsikat … nem lennék meglepve ha éppen egy rossz program okozta volna ezt a hibát … mondjuk érdekes hogy a ” véletlen ” balesetek pont a HDkamerák látószögébe zajlanak szinte minden esetben … lehet akár egy reklám fogás is elvégre nem zúzta le nagyon és szinte gyanítható hogy minden webes autós médium megemlítette vagy fogja ezt a videót … Ha úgy vesszük akkor egy sárvédő pár dolláros árából van egy nagyszámú nézettséget generáló reklám videó … nem is biztos hogy a Z28-at zúzta le lehet egy alap kocsi volt kimaszkírozva marketingesek bármire képesek egy kis ingyen reklámért …
Nem igazán tudtam rajta röhögni. 🙁
Egyértelműen? :DDD
Nagy valószínűséggel műszaki hiba történt.
Semmi nem indokolta az erős fékezést, mégis leblokkolt a kerék.
Egyértelműen vezetői hiba történt! Ahogy a cikkíró is fogalmazott, a fék felengedésével vissza lehetett volna nyerni a tapadást. Megijedt talán, kezdő vagy női vezetőknél találkozunk ilyen blokkal. Nem is értem.
Egy tesztelés alatt lévő autóban szerintem mindent lehet szabályozni, talán egy rossz beállítás miatt történt.
Igen eleg erdekes baleset. Nekem ugy tunik osszekeverhette a pedalokat valahogy es agaz nelkul a fekbe taposott bele, vagy vmi ilyesmi. Viszont azt nem ertem hogy lehet allora feezni egy sportkocsi kereket? Meg az ABS-t is kiiktatta a pilota? LEhetseges ez egyaltalan?
Nem igazán látom az okát, hogy miért csúszott meg, már kijött a kanyarból, és egyenesben állt.
Ha mar ilyen video akkor nekem ez az egyik kedvencem : [url]https://www.youtube.com/watch?v=tW3vOTB_gCg[/url]
Katpult! 😀