A 330e vásárlói közel sem azonosak a Tesla Model 3-éval, a BMW mégis rá utal az Amerikában frissen bevezetett modell reklámjaiban
Már nálunk is járt teszten a
3-as BMW konnektorról is tölthető 330e változata, az amerikai piacra pedig a napokban érkezett. Szokás szerint elkezdte a reklámkampányt a BMW, és egy jelenleg elég égető témát dolgoztak fel a szpotok. Bár a viccelődésük nem is igazán fair, egy konnektoros, hibrid BMW azért nem ugyanaz, mint egy teljesen elektromos autó, sőt.
A poén tárgya a várakozás, és mivel más autó nem tűnik fel a videókban, így elég egyértelmű, hogy a
Model 3 hosszú várólistájára célozgatnak. Mondjuk elég feltűnő a második videóban látható üres töltőoszlopok formája is, kísértetiesen hasonlítanak a Tesla saját töltőire.
Nem sok ráció van abban, hogy miért vársz, ha vezethetnél is - szól a film, és közben a 330e-re céloznak, ám a két autó vásárlóközönsége közel sem ugyanaz. A több százezer vásárlót, akik eddig fejenként 1000 dollár kauciót tettek le a Model 3-ért, nem fogja elcsábítani egy BMW. Ez csak incselkedés, nincs benne semmi komoly, de poénnak tökéletes.
A BMW szerintem azoknak való, akik drágán akarnak még drágább problémát venni…