A szomszédban készülhet az Apple autója
Európában kíván autót építeni az Apple
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Autója kapcsán az Apple állítólag nem csak a Google-lel kíván versenyezni, hanem a többi autógyártóval is.
Bár az köztudott, hogy nem csak a Google, nagy versenytársa, az Apple is autót fejleszt, utóbbi profibb a titkolózásban. Most viszont arról ír a német Frankfurter Algemeine Zeitung, hogy országukban már most 15-20 fős fejlesztői stábot foglalkoztat a kaliforniai Apple, ráadásul nem csak a fejlesztés, a gyártás is európai lehet. Nem máshol, mint az osztrák Magna-Steyernél, ahol most egyebek mellett a Mini Paceman és Countryman modellek is készülnek. Azok kifutásával azonban kapacitástöbblet jelentkezhet a Magnánál, amire állítólag már most szerződni kíván az Apple.
Míg úgy hírlik, hogy a Google csakis már önvezetésre képes autóval kíván piacra lépni, az Apple esetén ez nem alapelvárás. Autójuk viszont minden bizonnyal elektromos és bolondbiztos lesz. Kereskedőhálózatot és értékesítést ugyanakkor állítólag nem tervez a cég, helyette csakis autómegosztó cégek számára adná el autóját, az ügyfelek pedig "előfizethetnének" arra.
Édes Istenem, ennyi marhaságot hogy lehet összehordani?
Ne érts félre, nagy amerikai autó-rajongóként írtam, amit írtam.
“Nagy távolságok vannak, fő a megbizhatóság, hosszú idejű stabil üzem.”
Ez mind igaz, csak nem kéne, hogy egyúttal ezek ki is zárják a fejlődést. Az alternatív hajtások bevezetésével nem szenvedne csorbát a megbízhatóság. Amerika vezető hatalom, ehhez képest nagy lemaradást mutat az autóiparuk egyik fele. A fejlődés útja már ki van taposva sok más gyártó által, megvan az irány, ehhez képest a Chrysler-Dodge-Jeep trió mintha egy helyben toporogna. Úgy tudom, az új Voyager, ami már Pacifica néven fog futni, kapható lesz hibridként is. Remélhetőleg a többi modelljükben is elterjed majd idővel.
ellenben jobban terheli a környezetet. majd ha NY-t is elviszi egy hurikán és dupla annyi tornádó lesz már, akkor majd lehet elgondolkodnak ezek a dinoszauruszok is, hogy lehet tényleg nem kéne okádni a co2 és különböző gázokat.
Itt az amerikai átlagpolgár nem tartja őskövületnek az általad felsoroltakat és a hasonló kategóriájú fel nem soroltakat. Itt más normával mérnek, mint Európában. Nagy távolságok vannak, fő a megbizhatóság, hosszú idejű stabil üzem. A benzinár 1/3-a az európainak. Mindazonáltal a nagy hengerűrtartalmú autók nem fogyasztanak aránytalanul többet a kicsi európai motorokhoz viszonyitva. Nem rajonganak az alternativ hajtásmódokért.
Az amerikai autóiparról mostanában ez a kifejezés jut az eszembe: kétarcú. Megtalálható mindkét véglet: az ultramodern és az őskövület. Miközben itt a Tesla, a Google és az Apple, a másik oldalon ott van a Chrysler, a Dodge és a Jeep, amelyekre leginkább a “dinoszaurusz” szót használnám(ebben nagy szerepet játszik Sergio Marchionne maradi gondolkodása – hírhedt arról, hogy nem pártolja az alternatív hajtásmódokat). A GM és a Ford képezik a két véglet közti hidat.