Mindet is túlélő kisautót készített a Suzuki, a posztapokaliptikus Super Carry-t minden szükséges kiegészítővel felszerelték
Nem csak a személyszállítás, hanem az árufuvarozás terén is kiveszik a részüket az aprócska kei-carok. A korábban nálunk is forgalmazott Suzuki Carry a zárt változat mellett platóval is készül, ebből építették a szóban forgó off-road tanulmányt, amit a Suzuki el is vitt a tokiói kiállításra.
Gyári változatban kevésbé menő, de olcsó, takarékos és a szinte mindenhol elfér
A Super Carry Mountain Trail névre keresztelt koncepció próbálja levetni magáról a cukiságot, helyette kőkemény terepjárónak mutatni magát, ennek érdekében mindent bevetett a Suzuki. A kabint bukócsövek védik, ahogy az ajtók is csak néhány meghajlított csőből állnak. A keretnek köszönhetően a tetőre is lehet pakolni, illetve a fenti csomagtartóhoz rögzül a fényhíd.
A pótkerék és a benzines kanna a platón, kalandokért kiállt a Super Carry. Nálunk a kétezres évek elején szűnt meg a forgalmazás
A motort valódi kartervédő lemez óvja a sérüléstől, két vonószem, egy csörlő és terepgumik a Carry eszköztára, ha bajba kerülne. A normál verzióhoz képest némi emelést is kapott a teherautó, persze a terepgumik nélkül nem lenne teljes a kép. A Super Carry már szériaváltozatban is jó adottságokkal rendelkezik a terepezéshez, elvégre rövid a tengelytávja és keskeny a karosszériája, emellett összkerékhajtással és felezővel is rendelhető. A kei szabályozások miatt a motorja mindössze 660 köbcentis, a háromhengeres szívó blokk 50 lóerős. Sorozatgyártásról nincs hír, pedig egészen kívánatos csomagot pakolt össze a Suzuki.