A Subaru középmotorosnak tervezi a BRZ utódját
Egy újabb BRZ helyett egy igazi középmotoros sportkocsin dolgozik a Subaru
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Belső információk szerint a Subaru egy vadállat középmotoros sportkocsin dolgozik. Másra nem tudunk gondolni, mint hogy ez lesz az új BRZ.
Végre egy igazán szaftos autóipari pletyka, manapság egyre ritkább az ilyen. A mai biztonságos és kiszámítható világba ez persze már nem is nagyon fér bele. Mégis vannak kivételek. A Car & Driver például egy gyári informátortól tudja, hogy a Subaru olyan fába vágta a fejszéjét, amire nemigen számított senki. A Toyotával közösen fejlesztett GT86/BRZ páros Subaru utódja ugyanis saját tervezésű és középmotoros lehet. A gyári informátor szerint a prototípus már a Tochigi tesztpályán köröz, és ha lehet hinni a pletykaságnak, a BRZ módosított platformjára épül.
Az igazi pláne, hogy középre épített boxer elrendezésű, 1.6-os turbómotorján kívül két elektromos hajtóművet is kapott, azaz hibrid és állítólag 330 lóerős. Míg a robbanómotor a hátsó kerekeket hajtja, addig a két első keréknek jut egy-egy saját villanymotor. Az így létrejövő összkerékhajtást intelligens nyomatékvektor szabályzással kívánják megfűszerezni a tervezők. Az eredmény minden autórajongó álma, egy igazán vadállat sportkocsi lehet. A Subaru BRZ utódja, ha sorozatgyártásba kerülne, jobb eséllyel inkább a cég most bemutatott új platformjára épülne.
Igen, arról tudok, de az is csak menetpróba, nem átfogó teszt. Amíg konkrét teszt nincs, addig csak arra tudok gondolni, hogy valami zűr van a forgalmazása körül.
[url]http://totalcar.hu/tesztek/2015/10/09/subaru_levorg_1.6_gt-s_-_2015/[/url]
TC-n van rola cikk.
Írtad az előbb, hogy jó lenne, ha több figyelem terelődne rájuk, ezért hoztam fel a Levorgot. Bosszantó, amikor van új modell, de nem tesztelik. De lehet, hogy csak türelmetlen vagyok, és nemsokára megérkezik. Nyilván tesztautót intézni sem mindig olyan egyszerű.
Nekem inkább az tűnt fel, hogy a japán nyártók is elkezdtek „retrózni” – ez azért tőlük elég fura, nem?:) Rájöttek, hogy nekik is van mihez visszanyúlni, nem csak Európának meg Amerikának – ha pedig van, miért ne vennék elő újra? 2016-ot írunk, szerintem ma már a ’90-es évek autóihoz való visszanyúlás is retró.
Az SVX pont azert teccik nekem annyira mert, kilogott a sorbol. Meg talan azert is mert nemsok volt belole. Levorg-tesztet meg nem lattam magyar rendszammal, de miert fontos ez?
A Casio – Ferrari is gyonyoru darab.
Ugy tunik mintha a japan markak egymassal versengenenek. Vagy, hasonlo platformot hasznalnak amire mindenki radobja a sajat cuccat?
Majd meglátjuk – a Honda is visszahozta az NSX-et, a Toyotánál is valószínűleg újra lesz Supra, a Mazdánál is lesz új RX-sportkocsi. Miért ne támaszthatná fel a Subaru az SVX-et? Attól, hogy középmotoros lenne, még megkaphatná az SVX típusnevet. Az viszont tény, hogy nem volt akkora legenda az SVX, mint a fenti három. De reménykedni mindig lehet:)
[url]http://totalcar.hu/magazin/hirek/2016/03/10/mar_keszul_a_kozepmotoros_subaru/[/url]
A Mitsunál is ott van afféle örök adu-ászként az Eclipse és a 3000GT, ami feltámasztásra vár – de a Mitsunak most kisebb gondja is nagyobb ennél, sajnos:(
A Subira visszatérve: miért nincs Levorg-teszt? Te olvastál már Levorg-tesztet, ahol magyar rendszámos az autó? Szerintem már kapható itthon egy ideje.
Jo lenne, rajuk ferne egy kis figyelem felkeltes.
„…azért reméljük az utódban is lesz kraft és bugi”
Sajnos bubu már aligha:(
Simán lehet az is, hogy visszahozzák az SVX nevet. Az mekkora show lenne…
[url]https://www.google.hu/search?q=subaru+svx&client=opera&hs=8LS&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiR3Ju8gcDLAhUGJ5oKHZKiCcoQ_AUIBygB&biw=931&bih=610[/url]