A Subaru Impreza az Év Autója Japánban
A nálunk még nem kapható Impreza a japán Év Autója
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Jöhetnél már görénymentesítő mentesítő hogy muhahamentesítsd ezt a férget.
[i]„de ettől eltekintve meg jól végzik a dolgukat.”[/i]
Mondja a Kárpátok géniusza. Muhahahahaha
Jó ez nekik.
A sushi mellé.
Létezik ám olyan is, hogy két modellt eggyel váltanak le. Igazából a japán márkák közül a Subaru a legkevésbé „Európa-kompatibilis”, de ennek nincs nagy jelentősége, tekintve, hogy idén fennállása során először eladhat 1 millió autót. Ez azt mutatja, hogy bár Európától egyre inkább elidegenednek, de ettől eltekintve meg jól végzik a dolgukat.
Rossz a sejtésed, inkább nézz utána a tényeknek. A Legacyt váltotta fel, amelyet kivezették az EU piacról, amikor a Levorg megérkezett, a 6.g gen. Legacyt pedig csak a keleti európai piacokra vitték.Nyilván belátták az 5-generációval hogy nincs az az agymosott japófan aki azért komoly pénzt fizet újonnan, pedig a 4. gen egy remek prémiumautó volt.
Az hogy mi volt a célja a Levorggal a gyárnak, talán csak a gyár tudja…
Van egy olyan sejtésem, hogy a Levorgot az Impreza helyettesítésére szánták az európai közönségnek, tehát szerintem nem fog ide megérkezni. Sebaj, én amúgy is lesz**om Európát – Amerikában úgyis venni fogják, mint a cukrot, és az ottani autóvásárlási mentalitást amúgy is sokkal inkább magaménak érzem, ráadásul folyamatosan nyomon követem az ottani piac történéseit. Jó nagy gyomros a VW-csoportnak, hogy a Subaru TOP10-márka odaát, míg ők a közelében sincsenek:)
Mit tud (a gyalogoslégzsákon kívül) ez az autó, hogy annyira kell ide Európába? Kinézetre nagyon semmilyen, a Subaru motorjai takarékosak sem voltak (eddig)…