Egyedi és talán megosztó is lesz a Torres frontrésze
Dél-Koreában már bemutatták a SsangYong újdonságát, a Torres SUV-ot, és van rá esély, hogy Európa is kapjon a modellből. A Torres a Korando és a Rexton között helyezkedik el a kínálatban, kinézetéből adódóan azonban talán az eddigi legjobb terepképességű autójuknak tűnik (leszámítva talán a Musso pick-upot). Hogy aztán csak a külső megjelenésre vonatkozik ez, vagy tényleg alkalmas lesz komolyabb off-roadozásokra, ezt csak később tudhatjuk meg, a SsangYong ugyanis sok műszaki részletet még nem árult el.
Kívülről egyértelműen egy elszánt off-roadernek tűnik
Annyit már egyértelműen láthatunk, hogy a márkától teljesen szokatlan megjelenéssel ruházták fel a Torrest, bár az is igaz, hogy kissé olyan hatást is kelthet, mintha számos más gyártó modelljéből montírozták volna össze. Elöl a hat függőleges osztás a hűtőrácson kicsit jeepes, de a sok szögletes idom ettől függetlenül szigorú ábrázatot ad a SUV-nak. Oldalnézetből jellegzetes a markáns C-oszlop, amire egy külső tartódoboz is felszerelhető - praktikus, de a Land Rover Defenderen láttunk már ilyet. A felnik 17 és 20 col között mozognak. Hátul a lámpák kicsit a Ford Exploreréire hasonlítanak, de ötletes megoldás a hagyományos pótkeréktároló burok újraértelmezése egy modern dekorelemként. Hasznos továbbá, hogy oldalra nyílik a csomagtérajtó.
A SsangYong árkategóriájában szokatlanul prémium hatást kelt a beltér
Belül bőr, vagy legalábbis bőrhatású felületek várják az utasokat, akár prémium érzetet keltő bézs színben. Három képernyő is a bent ülők rendelkezésére áll: ez ismét nem a legeredetibb részlet, hiszen az Audi is ugyanígy kínál egyet a műszerblokkba, egyet az infotainment-rendszernek és egyet a klímának. Ettől függetlenül még persze hasznos megoldás, és ha a Torres a SsangYong többi modelljének árazását követi, akkor újszerű is a sok képernyő az olcsóbb árkategóriában. Alapvetően elsőkerékhajtású lesz a terepjáró, de felárért a márkai hagyományai szerint összkerekes kivitelben is rendelhető lesz. Sőt, a SsangYong szerint egy-két éven belül egy teljesen elektromos verzió is érkezhet a Torresből, a márka első villanyautójaként.