A SEAT nem áll meg egy crossovernél

Hivatalos: jön egy új, kicsi crossover SEAT

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A SEAT hivatalosan is bejelentette, hogy az új Ateca mellé, pontosabban alá jön még egy kisebb crossover. Jövőre már talán be is mutatják.


Alig mutatta be első crossoverét, az Atecát a SEAT, máris jön az újabb.
Az új modellnek egyelőre nincs neve, pontosan még nem tudható. Az is csak véletlenül derült ki, hogy tervben van. A hivatalos bejelentés ezúttal nem úgy nézett ki, hogy kiállt a publikum elé a cég valamelyik vezetője és közölte az információt. A SEAT tavalyi eredményeit taglaló anyagban volt elrejtve, onnan kellett kihámozni. Így viszont végül is megerősítést nyert a kicsi szabadidő-autóról szóló tavalyi pletyka.
Hirdetés
Az eddigi információk szerint igazi életmód-autónak szánják, és a spanyolok martorelli fejlesztőközpontjában dolgoznak rajta. Ennél pontosabbat egyelőre még nem tudni róla, de mérget vehetünk rá, hogy a Volkswagen konszern MQB platformjára fog épülni. Legközelebbi házon belüli rokona a szintén jövőre várt új Ibiza lehet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

One thought on “A SEAT nem áll meg egy crossovernél

  • 2017.10.28. at 07:08
    Permalink

    Egyszerűen fel nem fogom, mi tartja még felszínen ezt az identitászavaros „spanyol”(muhaha) márkát.

    Jön egy, az Ateca alá pozicionált crossover. A formavilága biztos, hogy semmi meglepőt nem tartogat majd, ezt most leszögezhetjük. Az Ateca lesz még kisebb méretben.

    Mi tehet egy mai Seatot vonzóvá bárki szemében? Mi az, ami miatt a Seat mellett teheti le egy vevő a voksát? Mi késztet valakit arra, hogy a vetélytársak előnyeit-hátrányait végigrágva végül a Seat valamely termékét válassza? Tíz éve még én is választottam volna, félreértés ne essék, mert tudott olyan adu-ászokkal szolgálni, amivel mások nem. Bele lehetett szeretni az akkori Leon vagy az Altea formájába például. Szívesen megkérdezném a konszern vezetőjét, Herr Müllert, hogy mégis milyen szerepet szán a Seatnak ma a VW-csoporton belül. Kétlem, hogy határozott választ kapnék:)

    A Skodával viszont az égvilágon semmi bajom, annál érzem azt, hogy a saját útját járja, amennyire engedi neki a felsővezetés, persze.

    (Bezzenev kolléga, ha esetleg olvasod ezt, kérlek, ne reagálj rá – mi már ezt a jelenséget többször kiveséztük és nem jutottunk dűlőre.)

Vélemény, hozzászólás?