A SEAT Leon ST is megkapja a Cupra változatot

Hivatalos képeken a Seat Leon ST csúcsmodellje

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Számos kémfotó jelent már meg a Leon ST Cupra változatáról, most pedig megérkeztek a hivatalos képek és információk.


Azok után, hogy a Leon három- és ötajtós változatában tavaly bemutatkozott a 280 lóerős Cupra, idén a kombi ST kivitel is megkapja az izmos erőforrást. Kétféle teljesítménnyel lesz elérhető, a 2,0 literes turbómotor 265 és egy 280 lóerős lehet. Mindkét változat 350 Nm forgatónyomatékot teljesít. Az erősebbhez DSG váltó is rendelhető, mellyel kereken 6 másodperc alatt éri el álló helyzetből a 100 km/órát. Kézi váltóval ez az érték 0,1 másodperccel romlik. A végsebesség elektronikusan 250 km/órában van korlátozva.
Hirdetés
Az ST Cupra DCC-vel, azaz dinamikus lengéscsillapítás ellenőrzéssel is fel van szerelve, mellyel futóműve mindig az adott útviszonyokhoz igazik. Önzáró differenciálmű javítja a kanyarodási jellemzőket, melynek köszönhetően még stabilabban fordulhatunk a sportos kombival. A 265 lóerős változathoz szériafelszereltségként jár a 18 colos könnyűfém felni, míg a 280 lovashoz már 19 colos kerekek dukálnak. Utóbbit az is megkülönbözteti társától, hogy magasfényű fekete fényezéssel ellátott hátsó légterelőket és tükörházakat, továbbá Cupra felirattal ellátott féknyergeket kap. A beltérben krómmal díszített magasfényű fekete dísztőelemek dominálnak.
Mindkét változatban az alapfelszereltség része a LED-es első fényszóró és a szintén LED-es hátsó lámpa. Belül alcantara borítású sportülés és 6,5 colos kijelzőjű Media System Plus információs rendszer várja a vezetőt. A Leon ST Cupra idén márciusban, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a nagyközönség előtt.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 22:50
    Permalink

    Lehet kapni kézi váltóval is. A DSG az nálam kizáró ok. 🙂

    Mióta 4 év vagy 200.000km a garanciavállalás, azóta már elgondolkodtam egyes kb. 200lovas típusain (Skoda, Seat), de ha van távol keleti (Japán, Dél-Korea) alternatíva, akkor nagyobb valószínűséggel azt választanám. Csak 1 éve jelent meg a Ceed GT (sajnos már csak turbók lesznek az alternatívák) ami nekem megfelelő lenne, de eddig nem volt utódja a Corolla TS-nek távol keletről.

  • 2017.10.28. at 22:50
    Permalink

    Tükörbe bírnál nézni egy WV konszern turbós motorral és dsg váltóval szerelt tulajdonosa ként? Úgy látszik 2015 tényleg sok változást hoz 😀

  • 2017.10.28. at 22:50
    Permalink

    Na, ezt tudnám élvezni, ha bírná a kiképzést. Ez utóbbiban egy kicsit kételkednék, de azért szívesen kipróbálnám. Ha igaz 4 évig van rá garancia. 🙂

Vélemény, hozzászólás?