Furcsa álmaik voltak az autóépítőknek a '60-as években, a Rózsaszín Párduc autóját is elég különlegesre tervezték, csak hogy finoman fogalmazzak. Segítek, kecsegére hasonlít
A ’60-as ’70-es években még furcsán álltak a tévés autókhoz, pontosabban rengeteget fektettek abba, hogy különleges darabokkal járjanak a filmsztárok a mozivásznon. Nem úgy, mint manapság, ahol a legtöbb főszereplő olyan kocsival jár, amilyen márka éppen szponzorálta a filmet, mondjuk a Chevrolet-nak egész jól jött a Transformers, konkrét brandet sikerült vele ráhúzni a Camaróra. Na, de térjünk vissza a tárgyhoz, a Rózsaszín Párduc csőrös járgányához.
Motorja és első futóműve egy Oldsmobile Toronadóból származik, elöl is hajt, ahogy az eredeti autó, a hátsó tengely viszont itt keskenyebb, mint az első, a sofőr pedig egészen elöl ül, a motorral a nyakában
A Galpin Auto Sports (GAS) volt a szerencsés, aki felújíthatta az eredeti járgányt. Nem volt egyszerű dolguk, ugyanis az egész teljesen egyedi és szokatlan megoldásokkal teli, egyedül a motor és az első tengely volt nekik ismerős, azok egy ’60-as évekbeli Oldsmobile Toronadóból jöttek. A hátsó tengely keskenyebb, mint a hajtott első, a sofőr pedig a motor előtt szabadon ül, így csak bukósisakban vezethető.
Művészet lehet vezetni, kormány a lábak között, a pedálok ki tudja, mennyire mélyen, ráadásul a bólintás veszélye is fokozottan érvényes
Bent maximális kényelem, persze a bejutás is egész egyszerű a lenyíló ajtón és a fölnyíló tetőn keresztül. A rózsaszín járgány belseje is rózsaszín - tiszta plüss, meg selyem. Az autó működőképes, de használni aligha lehetne, ez egy rendes tanulmányautó a múltból, ami most új életet kaphatott.
Hátul állítólag van kamera is, aminek képét praktikusan az utastérben láthatjuk egy régi - korában persze modern - fekete-fehér képernyőn