Az elektromos Twingo 82 lóerős, WLTP ciklus szerint 270 kilométerre is elég lehet egy töltés
A Renault hagyományosan erős szereplője az európai kisautó piacnak. A régi 4-es és 5-ös típusok alapozták meg a mai apró Renaultok hírnevét, a kilencvenes évek elején megjelent
Twingo is átütő sikert hozott. Az első kiadás vidám és modern formájával, méretéhez képest tágas utasterével sokakat levett a lábáról, nem csoda, hogy Európában 15 éven át készült, de Kolumbiában egészen 2012-ig húzta az első generáció. Az A-szegmensbe tartozó Twingónak harminc év és három generáció adatott meg, a hírek szerint Renault már nem készíti el a negyedik kiadást.
A típus történetének első és egyetlen farmotoros modellje, ami smart forfour néven is elérhető
A most futó modell nem szűnik meg az egyik pillanatról a másikra, hanem még kitölti a modellciklusát, ami egy, maximum két évet jelenthet. A Renault mindent megtett azért, hogy népszerűvé tegye a kisautót: 2014 óta két ráncfelvarrással aktualizálták az apróságot, tavaly óta pedig
elektromosként is létezik, de átütő sikert nem hozott a jelenlegi széria, ami egy ideje a hazai kínálatból is kikerült.
A Renault kínálatába hamarosan több elektromos kisautó is érkezhet, a gyártó szerint csak így maradhat életben a szegmens
A Renault szerint nem csak a Twingo sorsa pecsételődött meg, hanem az összes belső égésű motorral szerelt kisautóé is. A francia gyártó úgy kalkulál, hogy az Euro 7 norma fogja ellehetetleníteni a hagyományos kisautókat, ami körülbelül 2025-ben lép érvénybe. A Renault persze nem hagyja el a kategóriát, hanem inkább előremenekül. Hamarosan bemutathatják az újraélesztett
Renault 5 típust, ami már elektromos hajtással készül, de a még régebbi gyökerekkel rendelkező 4-es is újraéledhet.