A Renault Clio RS 220 Trophy kategóriakirály a Nürburgringen
A Nürburgring leggyorsabb kis hot hatchje a Renault Clio RS 220 Trophy
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Renault kisebbik hot hatchje nem a leggyorsabb elsőkerekes, az még mindig a Honda Civic Type R. A kicsik között viszont a legfürgébb.
A Honda Civic Type R nagy király, mert máig tartja az elsőkerékhajtású kocsik körrekordját a Nordschleifén. Nem kell a Renault-nak sem szégyenkeznie, mert a kis hot hatchek között viszont a Clio RS 220 Trophy lett az ász 8:23-as köridővel. A Renault németországi részlege vitte ki a feltüzelt kisautót a méltán híres aszfaltcsíkra, a sofőr meg Christian Gebhard volt, a német Sport Auto magazin szerkesztője. A 200 lovas Clio RS korábbi idejére is jócskán rávert Gebhard, mert azzal 8:59-et mentek.
De ennél még érdekesebb, hogy az RS 200 Trophy gyorsabb olyan régebbi modelleknél, mint az Aston Martin DB7 GT vagy a BMW X6 M és a B6 generációs Audi RS4. Ugyanekkor a Sport Auto megmérte a konkurenseket is, és az erősebb Mini John Cooper Works csak 8:35-öt ment, a szintén új Opel Corsa OPC meg 8:40-et és az Audi S1 is csak 8:41-et. Bár sem a SEAT Ibiza Cupra, sem féltestvére, a Volkswagen Polo GTI nem volt jelen, de azoknak minden értékük ellenére pályán esélyük sem lett volna.
Van köztük kevésbé takony is. Megane-t vezettem meglepően jó váltóval. Az előző 1,5 dci-ben.
mindent meg lehet szokni – kivétel a Latvia váltója
“mert máig tartja az elsőkerékhajtású kocsik körrekordját ”
továbbra sincs a “nagykirály” lócásufó jegyezve a hivatalos listán a dev. carral, de nem baj.
Nekem nagyon tetszene ez az autó kombiban kézi váltóval.
Igen sokan sajnáljuk a kézi váltót. 🙁
Továbbra is nagy kár, hogy nincs belőle manuális váltós kivitel.