Már az idén megmutatta a Renault, hogyan képzeli az ötös feltámasztását, a forma vagányságból jeles
Ha a Nissan Leaf 2010-es megjelenésére tesszük a villanyautók tömeges (vagy legalább szemmel látható mennyiségű) elterjedését, akkor a Renault egészen korán lépett be a ebbe a szegmensbe. 2011-ben már a Kangoo Z.E. és a Fluence Z.E. is piacra lépett, bár ezek nem hoztak átütő sikert, de egy évre rá megérkezett a kis Zoe, amit az európai vásárlók rögtön megkedveltek. A modell hiába koros, egyelőre nem küldik nyugdíjba, meg kell várnia az utód 2024-es érkezését, ami frisstései miatt nem is kihívás a modellnek.
A régi ötös jellegzetes döntött fara és hosszúkás lámpái nem maradhattak le
A Renault új elektromos kisautójáról már
láthattunk ízelítőket, a divatosan retró külső szándékosan a névrokon stíluselemeiből merít, így a siker nem ezen fog múlni. A Zoe 2019-es frissítése nagyobb kapacitású akkumulátort, erősebb villanymotort és villámtöltési lehetőséget hozott, de a platformon nem változtattak. Az új modell nagy előnye, hogy a Renault-Nissan-Mitsubishi szövetség új, CMF-EV alapjára építkezik, ami a gyártó szerint jelentős költségcsökkentést eredményez. Több más gyártóhoz hasonlóan a Renault sem nyugszik, amíg tele nem pakolja elektromos autókkal a kínálatot. Számítani lehet az
elektromos Megane megjelenésére, de felélesztik a legendás 4-est, az 5-ösből pedig Alpine jelzéssel felpaprikázott elektromos hothatch is készülhet.
A cuki gömbölyű formát vagány retro válthatja, a Zoe-ból eddig 300 ezer példány talált gazdára
Reméljük, dolgoznak még ezen a formaterven, mert ilyen bumszli autóval nehéz lesz a Zoe nyomába lépni.
Nem értek egyet! A Renault 5 egy instant-get forma. Nekem nagyon bejön. Nem is értem másoknak miért nem.