Az RB8 a négy évvel ezelőtt bemutatott RB5 "dédunokája", a Red Bull célja a zsinórban harmadik egyéni és konstruktőri vb-trófea begyűjtése, naná
A törésnél látható nyílás szerepét egyelőre balladai homály fedi
Megvolt az F1-előszezon hatodik és hetedik premiere is (a többiekről
képek itt), a Sauber "élőben", az első kollektív teszt helyszínén, a spanyolországi Jerezben, míg a címvédő Red Bull a weben, egyelőre csupán grafikákon mutatta be 2012-es versenyautóját. Mindkettő kacsacsőrű, törött vagy lépcsős orrú, többszintes vagy hívjuk akárhogy, azaz továbbra is egyedül a McLaren vizel széllel szemben - eddig kizárólag Hamilton és Button autóján nem alkalmazták a magasságkülönbséges építésmódot.
[kepallojobb=414475]A Sauber a gyártói hatodik helyre pályázik a C31-essel[/kepallojobb]
A Sauber új első és (vonórudas) hátsó felfüggesztéseket és markánsan módosított farrészt kapott, festése picit változott, pilótapárosa nem, ergó ismét a japán Kobajasi és a mexikói Perez dolga lesz az erős középmezőnyben tartani a Ferrari-motort használó hinwili, svájci székhelyű gárdát. A C31-es állítólag az ausztráliai évadnyitóig még bőven fog frissülni (akárcsak a többi rivális autója, efelől ne legyen kétségünk).
Az RB8-as az orrtörésénél fura nyílást visel, amiről egyelőre senki nem tudja, mire is jó. A titkolózó Red Bullnál persze cél az elmúlt két évben megszerzett egyéni és konstruktőri trófea megvédése, amire a Renault-motoros energiaitalosoknak akkor is megvan minden esélyük, ha a kipufogórendszer átalakítása, a befújt diffúzor kitiltása miatt a szakemberek a korábban tapasztalt különbségek, Vettelék fórjának csökkenésére számítanak.