A Porsche váltójánál is gyorsabbat ígér a Chevrolet
A rövid áttételekben a Chevy váltó titka
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Camaro ZL1-ben debütál a General Motors új 10 gangos duplakuplungos automata váltója. Gyorsabb lehet, mint a Porsche PDK-ja.
Még idén a boltokba kerülhet a 2017-es Chevrolet Camaro ZL1, ami elsőként használja az új 10 sebességes automata váltót a General Motors autói közül. A Chevy jó ideje teszteli a különleges 10 gangost, és a mérnökök érdekes információt közöltek: gyorsabban vált, mint a Porsche híres PDK váltója. A német gyár duplakuplungosát a mai sportautók legjobbjának tartják finom és villámgyors váltásai miatt, aminek köszönhetően egyébként a vele szerelt autók jobban gyorsulnak, mint a kézi váltós testvérek.
A Chevy azonban valami igazi csodát tart a kezében, hiszen állításuk szerint az 1-2 felváltás 36%-kal, míg a 2-3 és 3-4 felváltások 27 és 26 százalékkal gyorsabbak a ZL1-esben. Az eszméletlen gyors váltás többek között 7,39-es áttételaránya miatt lehetséges, amiből 4,70-et az egyes sebesség vesz el, a többi gang között rövid úton járnak a fogaskerekek.
A GM automatája tehát brutális párost fog alkotni a ZL1 kompresszoros 6,2 literes LT4 V8 öblösével, ami 640 lóerőt és 870 Nm nyomatékot tud. Persze ha valaki nem bírja megengedni magának ezt a párosítást, az még mindig választhatja a hatsebességes kézit, amivel szintén játékos lehet az év izomautója.
” Persze ha valaki nem bírja megengedni magának ezt a párosítást, az még mindig választhatja a hatsebességes kézit, amivel szintén játékos lehet az év izomautója. ” ssszzzóóóóóval … ha valaki kifizet USA ban kb 15.000.000 forintnak megfelelő dollárt egy amúgy 7-8 millió forintos alapárú autóra akkor nincs kb 600.000 -800.000 forintnak megfelelő dollár egy automataváltóra hanem szarakodjon egy kézivel … mert az usa kocsik köztudottan remek manuális váltóval szerelt példányok :DDDD …. ééérrtem.