A Peugeot leszámol a dízel-hibridekkel
A PSA konszern 2017 után csak benzines hibrideket és azok plug-in változatait készíti majd
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A dízel-hibrid zsákutca volt - legalábbis, ha a Peugeot mostani bejelentését nézzük. Feladják a technikát, amivel egyediek voltak.
A Peugeot bejelentette, hogy az eddig kifejlesztett dízel-hibrid modelljei a modellciklusuk végével nem kapnak közvetlen utódot. A francia PSA konszern márkái így a jövőben a benzines-hibridekre és különösképpen a konnektorból is tölthető plug-in hibrid változatokra fognak koncentrálni. Maxime Picat, a Peugeot vezérigazgatója elmondta a brit Autocar-nak, hogy a jelenleg az 508 RXH-ban és a 3008 HYbrid4-ben használt technológiának harangoztak. Picat szerint HDi dízelmotorjaik elég takarékosak és kis szén-dioxid kibocsátásúak amúgy is, így nincs elég ok a további zöldítésükhöz.
Nem úgy azokban az országokban, ahol a dízel nem favorit, az ilyen piacok igényei szerint egy benzines-hibriddel előbbre lennének. Így nagyobb tömegben tudnának hibrideket eladni, szemben a kis mennyiségben fogyó jelenlegi dízel hibridekkel. A cél, hogy az összes piacukon technikailag hasonló kocsikkal lehessenek jelen, ezért a csak Európában elfogadott dízel-hibrid technológiát nem fejlesztik tovább.
Téged meg az univerzumból kellene kitörölni. 😀
Inszeminátor fiam, a másolástól többre nem futotta?
Csalódást okoztál a az elmúlt napok műsora után!
Elfogyott a muníció, kiürítetted a tárat? Mondjuk ezen nincs mit csodálkozni, hiszen úszik a kivert nyáladban az egész oldal (reméljük csak a nyáladban :-D)!
Ez így kevés lesz, a tegnapi jeles után ez csak egy elégségesre lesz elég.
Kedves Szerkesztőség!
Legyenek szívesek a kopasz néven témarombolgató hisztériás fehérjehalmaz összes hozzászólását előre meg hátra is törölni, mivel soha semmi mást nem csinált még szánalmas életében csak ezt, így ez tökéletesen kimeríti a felhasználási feltételek megsértését.
LOL! 🙂
Kedves Szerkesztőség!
Ha már az én hozzászólásomat törölték, akkor legyenek szívesek a kiváltó hsz-t is törölni!
s3000: „Eszement kopasz, remélem már felhúztad magad egy lámpavasra és kifordult szemekkel ott is jól szórakozol az elmebetegségeden. ROFLMAO! :)”
Ezen hsz -is kimeríti a „témarombolás” fogalmát
Szeretem amikor az átalg hibrd trollnak mindenről csak AZ jut az eszébe. A PUG eladott pár millió dízelt évente. És továbbra is elad. Kijött egy félszívű dízelhibriddel, amit nem vettek. Nyilván a dízel hibája és nem hibridé…
Csak halkan jegyzem meg, nem az egyetlen dízelhibrid a piacon, a Volvo eladott pártízeter D6ost.
A probléma alapvetően az hogy Európában a dízeleket konkrét szabályok miatt veszik (adók és egyéb terhek). És a dízelhibridek ugyanúgy nem felelnek meg jól ezeknek a szabályoknak, mint a nagy benzines hibridek. (most tekintsünk el attól, hogy mennyire reális a hibridek esetében úgy tekinteni a villanyra mintha ingyen lenne), és 2-3 literes fogyasztásokat elfogadni.
A dízelhibrideket nem a benzinhibridesek vagy a villanyautók nyírták ki, hanem a sima egyszerű 2.0 dízelek.
Ez a technológia túlságosan drága volt, az volt vele a fő baj, ezért nem tudott elterjedni. Egyébként a csodálatos hdi motor nagyon jó alap volt! Meg kell tanulni autót gyártani…..inkább meg kell tanulni kezelni a technikát. Ha megérted a működési elvét, és el tudod sajátítani a kezelését, akkor nem ér majd meglepetés. 😀
s3000 Inszeminátor fiam, a lámpavas kapcsán inkább téged raknálak fel, hogy „kifordult szemekkel” élvezhesd a kilátást, ha találkoznánk….
De tudod mit, inkább veszek majd élmény autót -golf II tdi-, s veretem a smoke and care fesztiválon a „füstös sereg” tagjaival, s közben majd rád gondolok! Lol:-)
Nahát, az állam leesik – pedig szentül hittem, hogy ez a jövő:)
Az OK, hogy a Peugeot abbahagyja, de a Land Rover is használ ilyen rendszereket – vajon ők is?
fonema: Egyetértek, és az se véletlen, hogy a digóknak sincs hibridje:)
A dízel-hibrid csak arra volt jó,hogy bekerüljenek vele az autós lapok híreibe – a Peugeot sem gondolta komolyan és akkor a rentabilitásról még nem is beszéltünk.
Bocs a hüjül természetesen hülyül.
A franciák hibridet csinálnak? Azt kellene megtanulni, hogyan kell olyan autót gyártani, amelyben nem bolondul meg az elektromos ablakemelő, meg nem égnek ki az izzók, vagy hüjül meg a fedcomputer. Ezek meg a hibrid…
Ilyenkor szoktam nagy kedvvel visszaolvasni az évekkel ezelőtti szájkaratékat ahol a minyonagyú barmok vérvörös fejjel és habzó szájjal üvöltötték hogy itt a megváltó koromdízel-hibrid ami az írmagját is kiirtja a HSD-nek ami csak egy csökött benzinmotorral van szerelve ellentétben az überkirály koromdízellel ami az igazi mer az húz mint a barom és élményt ad. LOL! 🙂 Természetesen hiába magyarázta az ember a minyonagyú tetűnek, hogy nagyobb hülyét ezzel már igen nehezen tudna csinálni magából szokás szerint nulla volt a hatás.
De a legszánalmasabb az egészben az, hogy holnap, holnapután vagy később megint előmászik majd a kanálisból egy ilyen 1500-adik agyhalott és mint ha mi sem történt volna, ugyanazt a koromdízeles hülyeséget fogja magabiztosan előadni mint az elődei 2-4-5-6-7-8 vagy 10 éve, és ez így megy a végtelenségig. 🙂
Hozzáértők ezt már több évvel ezelőtt megugatták, Engem speciel nem lepett meg a hír!
[i]„A dízel-hibrid zsákutca volt”[/i]
Óh jaj jaj jaj, micsoda nagy „meglepetés”! Szóval a totálisan halott, teljesen elavult, halálosan környezetpusztító, abszolút zsákutca koromdízel hibridnek sem jó? Nahát-nahát, ki gondolta volna ezt korábban? LOL! 🙂
Eszement kopasz, remélem már felhúztad magad egy lámpavasra és kifordult szemekkel ott is jól szórakozol az elmebetegségeden. ROFLMAO! 🙂