Hivatalosan is megvásárolható lesz Európában az i-Miev
Dízel fronton erősít a Mitsubishi Párizsban, a középpontban természetesen az új ASX szabadidő-autó áll majd, de itt mutatkozik be a Lancer, amely szintén megkapja a 4N13 kódú 1,8 literes négyhengerest. A saját fejlesztésű dízel a világon egyedüliként rendelkezik változó szelepvezérléssel, ezt ugyanis már az Euro 6-os normák figyelembe vételével tervezték. A 150 lóerős motorral a Lancer Sportback cseppet sem fájdalmas búcsút vesz az adagolófúvókás Volkswagen négyhengerestől. Eközben az Outlanderből száműzik a 2,2 literes PSA blokkot, helyét az új dízelmotor-generáció újabb, 2,2 literes tagja veszi át, amelynek 177 lóerős teljesítménye meghaladja a francia motor 156 lóerejét. Nyomatékáról és a fogyasztásáról csak a Párizsi Autószalonon árulnak majd el többet.
Jobb minőségű belteret kap az európai változat, és új műszeregységet
De lesz egy olyan újdonsága is a Mitsubishinek, amelyet lényegében már jól ismerhetünk. A Peugeot iOn és a Citroen C-Zéro eredetije, az i-Miev is bemutatkozik a francia fővárosban. A kontinensünk előírásaihoz igazított autó decembertől 14 országban lesz majd megvásárolható, hozzánk legközelebb az osztrák márkakereskedésekben lehet majd megtekinteni az autót. A japán belpiacos modellhez képest új, jobb energiaelnyelő képességekkel rendelkező lökhárítókat kapott az autó, átrendezték a műszereket és javítottak az anyagminőségen is. A piactól függően 33-35 000 eurós vételár miatt nem valószínű, hogy nagy számban fogunk majd találkozni az utakon a japán elektromos autóval.
Jobb energiaelnyelő-képességű lökhárítókat kap az i-Miev a belpiacosnál