Első ránézésre könnyű megmondani, ez bizony villanyautó (fotó:Automedia)
A kémfotók alapján a villany Macan valamivel kupésabb kialakítást kap mint benzines testvére, legalábbis a felvételeken szereplő jármű vonalaiból ez rajzolódik ki. Az autó elején is könnyű felfedezni változásokat, hiszen eltűnt a hűtőrács, valamint a fényszórók is jobban kiemelkednek a karosszériából, mint az elődnél, illetve a Macan hátsó részét szintén jelentősen átszabták a mérnökök. A beltérben a fotósok szerint szembeötlőbb a változás: a fölöslegessé vált manuális váltó eltűnésével a középkonzol sokkal letisztultabb lett, a váltó helyét pedig a már ismert tekerős megoldás veszi majd át. Az információk alapján ezentúl a klímát is érintőképernyőn keresztül vezérelhetik a felhasználók, a központi kijelző pedig egy ívelt megoldást kap, melyen természetesen már az új PCM 6.0 szoftver fog futni.
A kupésabb irányba mozdult el a Macan (fotó:Automedia)
Az elektromos Macan nem váltja a mostanit, a Taycan/Panamera pároshoz hasonlóan párhuzamosan lesznek piacon az átmeneti időszakban (fotó:Automedia)
Az már most biztos, hogy a Macan EV még az idei évben be fog mutatkozni, ahogyan az is bizonyos, hogy a Volkswagen csoport új PPE platformjára épül, melyet anno még a Taycan J1 platformjából fejlesztettek ki. Ezekre az alapokra kizárólag Audi és Porsche modelleket építenek jelenleg, így az Audi Q6 E-tron is a PPE platformra épül majd, ahogyan a Macan is. Az alapok adta lehetőség alapján az érkező villany Porsche akár 3 másodperc alatt érhet álló helyzetből 100 km/órára, és akár 700 lóerős teljesítmény is lehet a kasztni alatt, de vélhetően a Porsche nem célozza meg a csillagos eget, hiszen ha túl sokat kínálna a Macannal, akkor saját magát lőné lábon, ugyanis a Taycantól venné el a SUV modell a vásárlókat. Persze nem is a németekről lenne szó, ha nem érkezne a Macanból is izmosabb verzió, a feltételezések szerint a már említett Taycanhoz hasonlóan ezeket itt is Turbo és Turbo S kivitelnek fogják majd hívni.
A hátsó részt is átdolgozták, bár a prototípus már elég meggyötört állapotban került a pályára (fotó:Automedia)