A németek szerint is a Toyota a legjobb autó
Auto Bild Qualitätsreport: a Toyota vezet a német minőséglistán
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A minden évben megjelenő Auto Bild Qualitätsreport rangsort zsinórban harmadik éve a Toyota vezeti. A németek szerint is az a legjobb márka.
A Toyota zsinórban harmadik éve végzett az élen, de 13 alkalommal volt már a top 10-ben, nyolcszor a top 5-ben. A Mazda második helyezése is alátámasztja a japánokról kialakult megbízhatósági imidzst. A Volvo harmadik helye pedig azt, hogy a svédek akkor is nagyon komoly autókat gyártanak, ha a cég amúgy ma már kínai kézben van. A Honda negyedik helye szintén sokatmondó, ahogyan a Kia és a Hyundai ötödik és hatodik helyezése is. A klasszikus német prémiummárkák, a Mercedes-Benz, az Audi és a BMW a hetedik, nyolcadik, kilencedik helyet foglalják el. Érdekesség, hogy az Audi után a Skoda a Volkswagen konszern legjobb márkája, a csehek a 10. helyen végeztek az AutoBild listáján, míg a SEAT a 12., a Volkswagen csak a 14. A Qualitätsreport szerint a 13. helyen álló Renault jobb, mint a 14. helyezett Opel, s a 16. helyen álló Dacia is előzi a 17. helyezett Fordot. A top 20-ba még a Citroën, a Peugeot és a Fiat fért be.
Auto Bild Qualitätsreport 2014
- Toyota
- Mazda
- Volvo
- Honda
- Kia
- Hyundai
- Mercedes
- Audi
- BMW
- Skoda
- Nissan
- Seat
- Renault
- Opel
- Volkswagen
- Dacia
- Ford
- Citroen
- Peugeot
- Fiat
Veled tartok.
20. éve Toyota/Lexus autókat használok – csak megerősíteni tudom a németek véleményét.
„Auto Bild Qualitätsreport rangsort zsinórban harmadik éve…”
Inkább időnként feltűnik másoknak is a nagy fikahalmazban 🙂
Akkor jó. :DDD
Igazad van, hogy ha nagyon sok az autóban a különböző elektronikai segédeszköz, akkor annál több a hibalehetőség, de ezek a japán autókban ugyan úgy elérhetők.
Én inkább arra gondolok, hogy a motorokkal vannak (voltak) problémák. Pl. a VW TSI egy igen csak hírhedt motor. 🙂
Természetesen az európai márkák nem rosszak, csak szerintem hosszú távon nagy átlagban szervizigényesebbek mint a távol keletiek. A cikk is erre utal.
Nem tudom miért, de biztos 😀
Mivel maga a lista is német ezért leginkább csak wc-papírnak jó, de azért a vicc kedvéért végigfutottam.
Mókás hogy az első tiszta fajú árja gyártó a hetedik helyen jelenik meg 🙂 a csodálatos fosvágen meg a lógó orral a 15-en szégyenkezik. LOL! 🙂
Az nem baj hogy nem értesz egyet, hiszen ez csak az én véleményem. Nekem is volt japán autóm, tényleg megbízható volt, és én is azt mondom, hogy azért megbízhatatlanabbak az európaiak, mert túl sok új, esetleg kiforratlan technológiát szerelnek az autóikba. A japán vár egy kicsit, talán többet tesztel, és megbízhatóbb az autó. Nem valószínű, hogy az európaiban is a szívómotor fog megállni. Itt ez a sok táblafelismerő, radaros kütyü garmadával, tft kijelző, kamera, szuper számítógép, fékezek helyetted, meg rezgetem a kormányt, még meg is állok, naná. Ha ezek egyszer elromlanak a garancia után….
Elfogadom a véleményed, max. nem értek vele egyet.
A japán autók nem arról híresek, hogy nem lennének bennük komoly fejlesztések és iránymutató technológiák. Az más kérdés, hogy ők piacra dobás előtt egy kicsit jobban megcsinálják mint a többség és kevesebb a gond velük.
Valóban a 3. japán autómat hajtom, amiből kettő kihegyezett sportmotorral rendelkezik (rendelkezett) és igen jól bírják (bírták) a kiképzést.
Elismerten elfogult vagyok a japánokkal, de úgy érzem nem indokolatlanul. 🙂
Néhány éve olvastam egy statisztikát, hogy a Lexus tulajok a legnagyobb arányban vesznek újra Lexust. Közel 50%.
Így elég valószínűtlen, hogy rosszabb lenne mint egy BMW. 🙂
Egyébként van egy olyan szabály, hogy egy minimális darabszámot el kell érjen az autó az adott országban, hogy belekerüljön a felmérésbe. Németországban elképzelhetőnek tartom, hogy a Lexusból nagyon kevés van ezért nem szerepel. Talán jobb is a németeknek, mert az lenne az igazi kegyelemdöfés. 🙂
Köszönöm, nyugodt vagyok, de lehet hogy a Lexus a listában a 21-edik? 🙂 Nem tudom mi vicces mindig abban amit írok, én elfogadom a véleményedet, légyszi tedd ezt Te is. Gondolom japán autód van….
Hát ez az 😀
A Nissan a franciák miatt gáz.
A Lexus pedig nincs a táblázatban. Esetleg te látod valahol? 🙂
Akkor a 11. Nissan és a 20+ Lexus, Mitsubisi, stb vel együtt még hiteles a lista, vagy csak addig reális amíg neked szimpatikus? 😀
Nyugodt lehetsz általánosságban Lexus megbízhatóbb mint a német triumvirátus tagjai. Csak az almát nem a körtével kell összehasonlítani. Vicces egy régi Suzukit az Audihoz hasonlítani. Az egyik elpusztíthatatlan, ellentétben a másikkal. 🙂
Azonos kategóriákat összehasonlítva ugyan ezt az eredményt kapjuk.
Nem akarok a saját autómmal példálózni, de azért 250.000Km szinte hiba nélkül az már valami, főleg nálam és ilyen autóval. 🙂
Minden statisztika igaz is meg nem is. Ami biztos, a saját tapasztalat – a TOYOTA Land Cruiser diesel-nél 320.000 km után jönnek az elsö kis problémák, a Corolla diesel is 120-140.000 km-ig „panaszmentes”. Ezt a Golfról és az Astráról nem lehet igy elmondani – bár föleg az Opelnál nagy a szórás. Ja, és a VOLVO – nagyon jó autó – nekem XC 70 (D5) -volt, 220.000 km-ig. Az ülései kényelmesek, a rugózása optimális – hosszú autópálya-szakaszokra.
GFL Németország
Nem vicc, szerintem a régi Swift sem azért megbízható, mert jobb autó lenne egy Audinál, hanem azért, mert alig van benne a motoron, váltón stb. kívül valami. Egy sima szívó motor meg már nemigen romlik el egyik gyártónál sem. A Lexust nem látom a húszas listán, talán kifelejtették. Kíváncsi lettem volna, hogy a Toyotához képest hogyan teljesít. Ettől függetlenül biztos vagyok benne, hogy a japánok nagyon jó autókat tudnak gyártani. Ja, és persze ez csak az én véleményem.
Mert a fapadon kívül mi baj van a daciával?Elég korrekt autó.
Gondolom ez vicc, mert komolynak venni nagyon durva lenne. 🙂
Na puff neki, most hogyan tovább?
Valahol titkon éreztem:)))))))
Talán azért lehetnek a japánok és a koreai gyártmányok ennyire megbízhatóak, mert ők jobban ragaszkodnak a bevált technikához, és nem akarnak minden áron új, még nem eléggé kiforrott motorokat, hajtásláncokat, és vezetéstámogató rendszereket alkalmazni. Az európai gyártók a verseny miatt bevállalják ezt a kockázatot, és ez több meghibásodást okoz. Ez alól a Prius pont kivétel…
A neked tetsző igazságot. Amúgy minden bizonnyal korrekt. Nem úgy, mint a véleményalkotásodban te.
Korrekt. Legalább le merik írni az igazságot.