Mi is próbáltuk már az új E-osztályt, ám a német autópálya sebességkorlátozás nélküli szakaszain nem állt módunkban padlóig nyomni a gázt
A prémium szegmensben gyakran titulálják gyengének az alapmotorokat, még akkor is, ha igazából semmi probléma sincs velük. Amennyiben szigorúan utazóautóként tekintünk például az új E-osztályra, úgy a 220d jelölésű, 2,0 literes, négyhengeres, hosszában beépített, 204 lóerős hajtáslánc is bőven elégséges az 1,8 tonnás karosszériába. Erre tökéletes példa a Test Drive Freak legújabb videója, ahol a német autópályán teszik próbára az újdonságot, ami egészen 200 km/óráig tud dinamikusan gyorsítani, és kellő türelemmel még a 240 km/órás sebességet is képes elérni, majd tartani. A felvételt alább láthatjátok, megéri végignézni, mielőtt bárki is leszólná az új alap-dízelt.
Hiányozni fognak a dízelek, de amerre most megy a szabályozás nagyon kockázatos befektetés új dízelt vásárolni.