A Mugen Honda újdonságai Tokióban: keményebbek a gyáriaknál
A Mugen pár fotón már megmutatta, mivel készül a Tokiói Autószalonra
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az európai szemnek szokatlan kis feltuningolt autócskák mellett a gyárinál erősebb és még dögösebb Civic Type R lesz a Mugen standján.
Ha Honda tuning, akkor Mugen. A japánok megmutatták, hogy mivel készülnek a Tokiói Autószalonra. Csak mutatták, mert teljesítményadatokat még nem árultak el. Elsőnek itt az S660 Mugen RA prototípus, aminél a külső változtatások mellé ígérnek teljesítménynövelést is. A gyáritól eltérő a kis roadster hűtőmaszkja egyedi, könnyített versenyfelniken gurul, és a beltérben is a külsőhöz passzoló stafírung várható. A Mugen S660 még egy kicsivel durvább, mély első kötényeket és hűtőbordás motorháztetőt kapott, de a küszöbtoldatokat sem hagyták le róla.
A Civic Type R Mugen változata egy sor olyan felszereléssel lesz menőbb a gyári változatnál, ami még igazából nincs is készen, azaz fejlesztés alatt áll. A specifikációról nem tudunk még semmit, de az egyedi orr, a légbeömlők, a hűtőrács körüli módosítások elsőre is feltűnőek. Versenyfelnikkel és a többi egyedi külső idommal szerelem első látásra. Legalábbis a műfaj rajongóinak. Nála sokkal viccesebb, hogy a Honda Vezel crossoverből és a Step WGN Spada kisbuszból is megcsinálta a Mugen a maga változatát. Nekünk fura, de Japánban ezeknek a fura szerzeteknek is van piaca.
Ez az S660 nagyon pofás ebből a szögből. (egészen “fauvésen” szűkre metszették a szemét)
:-DDD
“Vicces lenne, ha ezeket Európában is forgalmazná a Honda. Balra az S660, középen a Step WGN Spada, jobbra meg a Vezel”
Ha a Mugen-verziókra gondolt a szerző, akkor természetesen igaz, de a Vezel az új HR-V-t takarja.
Az S660 koncepciójáról meg ez ugrott be:
[url]https://www.google.hu/search?q=renault+wind&client=opera&hs=Rat&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiI1cuQ1JXKAhXDjiwKHb4EAP8Q_AUIBygB&biw=1152&bih=767[/url]