Elődjénél természetesen erősebb, gyorsabb és gazdaságosabb az új hibrid
Panamera, amely nevében jelzi, hogy immár összkerékhajtású. Az új 2,9 literes, V6-os, két turbófeltöltős benzinmotor ebben 330 lóerővel és 450 newtonméter nyomatékkal van jelen, míg a villanymotor 136 lóerős és 400 newtonméter nyomatékot szolgáltat. Csak utóbbival akár 140 kilométer/órás tempót bír, illetve legfeljebb 50 kilométert képes megtenni a Panamera 4 E-Hybrid. Tudásukat összeadva pedig 462 lóerőt és 700 newtonméternyi nyomatékot mozgósítanak a hibridrendszer erőforrásai.
Komolyabb szerepet játszik a villanymotor az új hibrid Panamera hajtásrendszerében, mint elődjében
Az alapáron Sport Chrono csomaggal kínált E-Hybrid végsebessége 278 kilométer/óra, és 4,6 másodperc alatt gyorsít álló helyzetből százas tempóig. Ez ugyan elődjénél 9 tizedmásodperccel jobb eredmény, ám a Panamera jelenlegi kínálatában még így is a hibrid a legkomótosabb modell. No és a leggazdaságosabb is, hiszen teli akkumulátorral indulva az első 100 kilométeren akár 2,5 literes átlagfogyasztással is beéri a Porsche luxusautója, ami elődjéhez képest 0,6 literes csökkenést jelent. A lemerült akkumulátor maximum szűk 6 óra alatt tölthető fel. Mindez hazájában már most rendelhető, bő 33 millió forintnak megfelelő euróért, az első példányok pedig áprilisban várhatók az európai kereskedőkhöz.