A Lexus mobilappon keresztül segít, ha balesetet szenvedsz

Az applikáció segít, hogy nyugodt maradj és mindent jól csinálj, ha már bekövetkezett a baj

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Egy baleset még akkor is megviseli az embert, ha nem történt nagy baj, sokan hajlamosak bepánikolni és rosszul csinálni dolgokat, emiatt akár még nagyobb bajba is kerülhet a balesetező. Ezzel száll most szembe a Lexus legújabb mobilos appja.

A Lexus új alkalmazása segít az ügyfeleknek higgadtan, lépésről lépésre elintézni mindent, amire egy baleset után a biztosítóval, rendőrséggel folytatott együttműködés során szükségük lehet. Ma már a fejlett elektronikai rendszerek segíthetnek megelőzni a baleseteket, ha pedig ez nem jön be, automatikus kommunikációs rendszer tájékoztatja a segélyszolgálatot a baleset helyszínéről. Ezzel viszont még mindig nincs meg minden: az emberi tényezőt is bele kell számolni a képletbe. Legyen szó akár vezetőről, akár utasról, akad, aki pánikba esve, sokkos állapotban, vagy csak tapasztalatlanságból, tájékozatlanságból rosszul reagál a baleset vagy akár csak egy koccanás után.
Hirdetés
Ezzel eddig keveset foglalkoztak a gyártók, a Lexus és a Toyota észak-amerikai szervezetei viszont most új segélyszolgálatot dolgoztak ki ügyfeleik számára, ami az okostelefonjuk instrukcióin keresztül praktikus tanácsokkal vezeti végig őket a baleset utáni ügyintézés bürokratikus lépésein. A Collision Assistance, avagy a baleset utáni támogatás - miután ellenőriztette a segélykérővel, hogy nem történt személyi sérülés - a megfelelő irányba tereli az ügyfeleket: gondoskodik arról, hogy egyetlen olyan lépésről se feledkezzenek meg, amely később kritikus lehet a biztosítási ügyintézés, a károk kijavítása vagy a rendőrségi nyomozás során. A szolgáltatás ezután még a márkaszervizzel és a biztosítóval is segít felvenni a kapcsolatot, így felgyorsítja és leegyszerűsíti a folyamatokat az ügyfél és a szolgáltatók számára egyaránt. A gyári Lexus alkalmazásból elérhető funkció egyelőre csak bizonyos piacokon, és nem minden Lexus típusnál érhető el, ezzel párhuzamosan pedig a Toyota kínálatában is megjelent, hiszen a testi és lelki biztonság nem lehet csak a prémium ügyfelek kiváltsága. Hazánkban jelenleg még nem érhető el a szolgáltatás, éppen ezért a kérdés is felmerül: szerintetek itthon is szükség lenne ehhez hasonló applikációra?
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?