A lehetőségekhez képest izgalmasnak tűnik a BMW új négyajtósa
Érkezik a 2-es BMW Gran Coupé kivitele, a nagyok vonásaival
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nem enged a BMW abból a stílusból, mely meghatározza a Gran Coupé modelleket. Érkezik a fronthajtású 2-es, melynek stílusa kikezdhetetlen lesz.
Látványos vonalakkal, keresztmotoros padlólemezen érkezik a 2-es Gran Coupé
A bemutatóig még van pár hónap, a BMW mégie elkezdte mutogatni az érkező 2-es Gran Coupét. Természetesen egyelőre álcázva, de így is elég sokat láthatunk az új modellből, mely az 1-eshez hasonlóan keresztmotoros és alapból elsőkerékhajtással érkezik. Külsőre az álcázás ellenére már most látszik, hogy elöl trükköztek a fényszórók formáival, hogy meg lehessen különböztetni az 1-estől, hátul viszont határozottan hozza az új kupé modellek vonásait.
Keret nélküli ablakokkal és hosszúra nyúló hátsó ablakokkal, vékony C-oszloppal érkezik
A név kötelez elven az is tisztán kivehető, hogy a belépő szintű prémium lépcsőshátú, kupétetős négyajtós keret nélküli ablakokkal érkezik. Szintén nincs elrejtve túlzottan a C-oszlop, mely talán a legvékonyabb lesz a kategóriában, köszönhetően annak, hogy az ablakvonalat alaposan hátra húzták, az az ajtókon is túlnyúlik, így a kilátás elég jónak ígérkezik az új modellben. Technikai információkból egyelőre annyit szórt el a márka, hogy az i3s-ben bemutatkozott, és az 1-esben is szereplő ARB kipörgésgátló rendszert használja a 2-es Gran Coupé, valamint lesz M235i xDrive modell, mely alapáron sportfutóművel, Torsen technológiás önzáró differenciálművel és 306 lóerős 2,0 literes turbós benzinmotorral érkezik. A bemutatóját novemberben tartják, az álcázott autót fotózók pedig egy QR kódot is leolvashatnak, mely az eddig tudható információkat összegyűjtő weboldalra visz.
306 lóerős lesz az M235i xDrive csúcsváltozat, Torsen difivel és összkerékhajtással